Saját rádió szól a Tesco áruházakban
Új, márkára szabható, műholdas, privát háttérrádióra tért át a Tesco magyar áruházaiban, alkalmazva a Mood Media koncepcióját.A Tesco már több mint 10 éve használ professzionális háttérzenei megoldást, ebben kezdetek óta a Mood Media az együttműködő partnere. Eddig az áruházak a bárki által előfizethető műholdas csatornát használták, amelyben kizárólag nemzetközi zenei repertoár szólalt meg. A váltás melletti fő érv a kibővült felhasználási lehetőség volt, a Tesco saját kommunikációját (egyedi, saját rádió hatását keltő rádiós ID-k, szignálok, önálló műsorblokkok), illetve a külső hirdetések hatékonyabb megjelenését illetőleg.
A Tesco privát műholdas csatorna zenei repertoárját jelenleg a Mood Media által, speciálisan erre a feladatra dedikált DJ-k válogatják össze. A dalok leginkább a kereskedelmi rádiók által is játszott, 16–55 éves korosztály által beazonosítható pop slágerek, amelyek között a külföldi előadókon kívül már közkedvelt magyar szerzők művei is megjelennek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >