Saját rádió szól a Tesco áruházakban
Új, márkára szabható, műholdas, privát háttérrádióra tért át a Tesco magyar áruházaiban, alkalmazva a Mood Media koncepcióját.A Tesco már több mint 10 éve használ professzionális háttérzenei megoldást, ebben kezdetek óta a Mood Media az együttműködő partnere. Eddig az áruházak a bárki által előfizethető műholdas csatornát használták, amelyben kizárólag nemzetközi zenei repertoár szólalt meg. A váltás melletti fő érv a kibővült felhasználási lehetőség volt, a Tesco saját kommunikációját (egyedi, saját rádió hatását keltő rádiós ID-k, szignálok, önálló műsorblokkok), illetve a külső hirdetések hatékonyabb megjelenését illetőleg.
A Tesco privát műholdas csatorna zenei repertoárját jelenleg a Mood Media által, speciálisan erre a feladatra dedikált DJ-k válogatják össze. A dalok leginkább a kereskedelmi rádiók által is játszott, 16–55 éves korosztály által beazonosítható pop slágerek, amelyek között a külföldi előadókon kívül már közkedvelt magyar szerzők művei is megjelennek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >