Saját neve alatt dobta piacra első ír whiskey-jét Michael Flatley
Saját nevét viselő ír whiskey-t dobott piacra a neves ír táncos Michael Flatley Flatley Whiskey: The Dreamer néven. A whiskey különleges keverékekből készült.

Fotó: Brian Doherty
Az ír whiskey Noel Sweeney mester blenderrel együttműködésben készült a Great Northern Distilleryben.
Flatley szerint
– Az ír tánchoz hasonlóan az ír whiskey az, amely megtestesíti Írország lényegét – a történelmét, a szellemét és azt a képességét, hogy az embereket közös ünneplésre csábítsa.
– A The Dreamer-rel az ír hagyományok lényegét desztilláljuk, ami nem más, mint az álmok, melyek minket táplálnak és az emberek, akik minket inspirálnak.
A Flatley Whiskey Írországban a prémium szeszes italok forgalmazójával, a Dalcassian Wines and Spirits-szel kötött forgalmazási megállapodást, amely Írország-szerte bárokat, szállodákat és független üzleteket lát el készlettel. A SuperValu ír élelmiszer-kiskereskedő szintén több mint 175 üzletben kínálja a whiskeyt országszerte, de az idővel nemzetközi piacon is bevezetésre kerül, az Egyesült Államokban a tervek szerint még idén nyáron.
Michael Flatley a Flatley Irish Whiskey megalkotásának teljes folyamatában részt vett, hogy az a keveréktől a palack kialakításáig minden szempontból a kiválóságot képviselje.
Flatley régóta gyűjti az ír whiskey-ket, és az ital ötlete akkor született meg benne, amikor elkezdte felújítani a Cork-i Castlehyde-ban lévő otthonát. Minden egyes whiskeys üveg a Flatley család címerét viseli magán, amivel a neves táncos édesapja előtt tiszteleg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Drónos ételkiszállítást tesztel a Deliveroo Dublinban
A Deliveroo ételkiszállító cég elindította első drónos kiszállítási pilotprogramját Dublinban,…
Tovább olvasom >Összefogott a Just Eat és a Maxi Zoo Írországban
Úttörő együttműködést jelentett be a Just Eat és a Maxi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >