Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
A Fairglobe márkanév alatt banánt, kávét, teát, gyümölcsleveket, csokoládé szeletet és nádcukrot forgalmaznak majd.
Olaszországban is promócióba kezdett a cég, itt egy ismert
televíziós szakáccsal Cesare Marettivel szerződtek, aki műsorában Lidl
termékekből készíthető ételeket ajánl, melyek receptjei az internetről is
letölthetők lesznek.
Németországban új pelenkát dobott piacra a cég, amely még
inkább rásimul a babákra és börvédő anyagokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >