Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
A Fairglobe márkanév alatt banánt, kávét, teát, gyümölcsleveket, csokoládé szeletet és nádcukrot forgalmaznak majd.
Olaszországban is promócióba kezdett a cég, itt egy ismert
televíziós szakáccsal Cesare Marettivel szerződtek, aki műsorában Lidl
termékekből készíthető ételeket ajánl, melyek receptjei az internetről is
letölthetők lesznek.
Németországban új pelenkát dobott piacra a cég, amely még
inkább rásimul a babákra és börvédő anyagokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >