Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
A Fairglobe márkanév alatt banánt, kávét, teát, gyümölcsleveket, csokoládé szeletet és nádcukrot forgalmaznak majd.
Olaszországban is promócióba kezdett a cég, itt egy ismert
televíziós szakáccsal Cesare Marettivel szerződtek, aki műsorában Lidl
termékekből készíthető ételeket ajánl, melyek receptjei az internetről is
letölthetők lesznek.
Németországban új pelenkát dobott piacra a cég, amely még
inkább rásimul a babákra és börvédő anyagokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >