Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
A Fairglobe márkanév alatt banánt, kávét, teát, gyümölcsleveket, csokoládé szeletet és nádcukrot forgalmaznak majd.
Olaszországban is promócióba kezdett a cég, itt egy ismert
televíziós szakáccsal Cesare Marettivel szerződtek, aki műsorában Lidl
termékekből készíthető ételeket ajánl, melyek receptjei az internetről is
letölthetők lesznek.
Németországban új pelenkát dobott piacra a cég, amely még
inkább rásimul a babákra és börvédő anyagokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >