Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
Saját márkás termékeket vezet be a Lidl Hollandiában és Svédországban
A Fairglobe márkanév alatt banánt, kávét, teát, gyümölcsleveket, csokoládé szeletet és nádcukrot forgalmaznak majd.
Olaszországban is promócióba kezdett a cég, itt egy ismert
televíziós szakáccsal Cesare Marettivel szerződtek, aki műsorában Lidl
termékekből készíthető ételeket ajánl, melyek receptjei az internetről is
letölthetők lesznek.
Németországban új pelenkát dobott piacra a cég, amely még
inkább rásimul a babákra és börvédő anyagokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia az oktatást is átformálja
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok…
Tovább olvasom >