Saját márkás sör a Carrefour Brazíliától
Saját márkás sört dobott a piacra a Carrefour Brazília. A cég helyi sörfőzdékkel lépett partnerségre.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/carrefour-brasil-introduces-private-label-beer-300x174.jpg)
A saját sör a legjobb sör
A Way Beerrel és a Startup Brewinggal kötött partnerség nyomán a Carrefour tizenegy fajta sörrel gazdagította kínálatát. Ezek közül hat üveges és öt dobozos kiszerelésben kapható.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >