Saját márkás sör a Carrefour Brazíliától
Saját márkás sört dobott a piacra a Carrefour Brazília. A cég helyi sörfőzdékkel lépett partnerségre.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/07/carrefour-brasil-introduces-private-label-beer-300x174.jpg)
A saját sör a legjobb sör
A Way Beerrel és a Startup Brewinggal kötött partnerség nyomán a Carrefour tizenegy fajta sörrel gazdagította kínálatát. Ezek közül hat üveges és öt dobozos kiszerelésben kapható.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >