Saját márkás kézhigiéniai termékek az OMV-kutakon
Az OMV számára a fogyasztók és a munkavállalók egészsége a legfontosabb prioritás, épp ezért a korábbi átfogó járványügyi intézkedések mellett folyamatosan törekszik az újításokra, fejlesztésekre. Ennek részeként a vállalat januárban bemutatta saját higiéniai termékcsaládját, amely elérhető minden hazai töltőállomáson, és víz nélkül biztosítja a kezek tisztaságát és védelmét.
A legjobb hatás elérésének érdekében a teljes kézfelületet le kell fedni a géllel – beleértve az ujjak közötti területet és a körmöket is – majd össze kell dörzsölni a kezeket 30 másodpercen keresztül. A kellemes, friss illatú OMV kézhigiéniai gél glicerintartalma elősegíti a bőr hidratáltságát is. //
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >