Saját márkás háztartásicikk- és vegyiáru-kínálattal jelentkezik az Ocado
Az Ocado Retail több mint 70 alapvető háztartási cikket és vegyi árut felölelő saját márkás kínálatot hozott létre. A termékcsaládban megtalálható növényi alapú antibakteriális törlőkendő, 100%-ban újrahasznosított és komposztálható szemeteszsák, újrahasznosítható nem-PVC frissentartó fólia is. A spray flakonok és azok pumparésze is újrahasznosított anyagokból készült. A termékeket a cég rendkívül kedvező áron, illetve különböző promóciókban kínálja a vásárlóknak.
A cél kiváló minőségű, valódi értéket képviselő és széles választékot nyújtani olyan merész kivitelben, amely minden otthon díszére válhat.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >