Saját márkás háztartásicikk- és vegyiáru-kínálattal jelentkezik az Ocado
Az Ocado Retail több mint 70 alapvető háztartási cikket és vegyi árut felölelő saját márkás kínálatot hozott létre. A termékcsaládban megtalálható növényi alapú antibakteriális törlőkendő, 100%-ban újrahasznosított és komposztálható szemeteszsák, újrahasznosítható nem-PVC frissentartó fólia is. A spray flakonok és azok pumparésze is újrahasznosított anyagokból készült. A termékeket a cég rendkívül kedvező áron, illetve különböző promóciókban kínálja a vásárlóknak.
A cél kiváló minőségű, valódi értéket képviselő és széles választékot nyújtani olyan merész kivitelben, amely minden otthon díszére válhat.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >A narancsbor lehet a nyár új trendje
A TikTok-on megjelenő postok számának robbanásszerű növekedése azt mutatja, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >