Saját márkás háztartásicikk- és vegyiáru-kínálattal jelentkezik az Ocado
Az Ocado Retail több mint 70 alapvető háztartási cikket és vegyi árut felölelő saját márkás kínálatot hozott létre. A termékcsaládban megtalálható növényi alapú antibakteriális törlőkendő, 100%-ban újrahasznosított és komposztálható szemeteszsák, újrahasznosítható nem-PVC frissentartó fólia is. A spray flakonok és azok pumparésze is újrahasznosított anyagokból készült. A termékeket a cég rendkívül kedvező áron, illetve különböző promóciókban kínálja a vásárlóknak.
A cél kiváló minőségű, valódi értéket képviselő és széles választékot nyújtani olyan merész kivitelben, amely minden otthon díszére válhat.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >