Saját márkás energiaital a Müllertől
A Müller új energiabrandet dobott piacra. A német drogérialánc Typhoon nevű itala első ebben a kategóriában.

Saját energiaitaluk lett
A Müller múlt héten jelentette meg németországi üzleteinek polcain a Typhoont, Ausztriában pedig december 14-én dobja piacra az új terméket.
A Typhoon három variációban érhető el Regular, Sugarfree és Tropic néven.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >