Saját márkanévvel indított mobilszolgáltatást a MOL
Saját márkás mobilszolgáltatást indított hétfőn a Mol Nyrt. a Magyar Telekom hálózatára támaszkodva – közölte a Mol az MTI-vel.
A két vállalatcsoport között az idén júliusban létrejött stratégiai együttműködés keretében kialakított szolgáltatás az olajvállalat szerint a Multipont Törzsvásárlóknak járó feltöltési kedvezmények, illetve az országos kúthálózatnak köszönhető könnyű elérhetőség miatt lehet vonzó az ügyfeleknek.
A régió olajipari vállalatai közül elsőként a Mol jelenik meg a mobilkommunikációs piacon, és a tervek szerint ez a szolgáltatás hamarosan regionálisan is elérhető lesz – fejti ki Horváth Dori Jenő, a Mol magyarországi kiskereskedelmi igazgatója a közleményben.
A Mol Mobile szolgáltatást a társaság töltőállomásain lehet megvásárolni, a készülékkínálatban az induláskor hagyományos és érintőképernyős Samsung készülékek lesznek elérhetőek.
A közlemény szerint a lépés illeszkedik a Mol magyarországi stratégiájába, amely bővíteni kívánja a töltőállomásokon kínált szolgáltatások körét. Ennek keretében indult például a Magyar Postával közösen a Postapont szolgáltatás, a kerékpárosokat megcélzó bringaprogram és a használt sütőolaj begyűjtését célzó akció is.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója júliusban írtak alá egy stratégiai megállapodást a két vállalat között. A megállapodás az értékesítés, a kiskereskedelem, az energia-kiskereskedelem és az informatika területét érintő együttműködésekről szól. A stratégiai dokumentum többek között szándéknyilatkozatot is tartalmaz a különböző kis- nagykereskedelmi szolgáltatások bővítéséről és további kereskedelmi együttműködések lehetőségeiről, valamint az informatikai és távközlési szolgáltatások területéről. Emellett a két vállalat megvizsgálja, hogyan tud a jövőben együttműködni a régiós piacokon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >