Saját kávéiból tart kóstolóhetet a Burger King
Németországban a gyorsétteremlánc egy kóstolóhét nevű akció keretei között vezeti be új kávékülönlegességeit, a programot pedig az országos lefedettségű tévécsatornákon keresztül kommunikálja – írja a Marketinginfo.
A reklámfilm a berlini Heimat ügynökség munkája, akik már évek óta dolgoznak a gyorsétterem hálózatnak – adta hírül a Werben & Verkaufen.
A kóstolóhét keretei között a Burger King üzleteiben a kávé, a capuccino és az arabica tejeskávé is jelentős árkedvezménnyel kapható. (turizmusonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A Kárpát-medence legízletesebb magyar ételeit is megkóstolhatjuk a Szent István Napon
A Kárpát-medence legfinomabb fogásait, zamatos illatokat és hagyományőrző programokat ígér…
Tovább olvasom >Közel 2,3 milliárd forintos fejlesztéssel újult meg három SPAR áruház országszerte
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére is folytatja beruházásait a…
Tovább olvasom >