Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját kávéiból tart kóstolóhetet a Burger King
Saját kávéiból tart kóstolóhetet a Burger King
Németországban a gyorsétteremlánc egy kóstolóhét nevű akció keretei között vezeti be új kávékülönlegességeit, a programot pedig az országos lefedettségű tévécsatornákon keresztül kommunikálja – írja a Marketinginfo.
A reklámfilm a berlini Heimat ügynökség munkája, akik már évek óta dolgoznak a gyorsétterem hálózatnak – adta hírül a Werben & Verkaufen.
A kóstolóhét keretei között a Burger King üzleteiben a kávé, a capuccino és az arabica tejeskávé is jelentős árkedvezménnyel kapható. (turizmusonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >