Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját kávéiból tart kóstolóhetet a Burger King
Saját kávéiból tart kóstolóhetet a Burger King
Németországban a gyorsétteremlánc egy kóstolóhét nevű akció keretei között vezeti be új kávékülönlegességeit, a programot pedig az országos lefedettségű tévécsatornákon keresztül kommunikálja – írja a Marketinginfo.
A reklámfilm a berlini Heimat ügynökség munkája, akik már évek óta dolgoznak a gyorsétterem hálózatnak – adta hírül a Werben & Verkaufen.
A kóstolóhét keretei között a Burger King üzleteiben a kávé, a capuccino és az arabica tejeskávé is jelentős árkedvezménnyel kapható. (turizmusonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >