Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Saját kávéiból tart kóstolóhetet a Burger King
Saját kávéiból tart kóstolóhetet a Burger King
Németországban a gyorsétteremlánc egy kóstolóhét nevű akció keretei között vezeti be új kávékülönlegességeit, a programot pedig az országos lefedettségű tévécsatornákon keresztül kommunikálja – írja a Marketinginfo.
A reklámfilm a berlini Heimat ügynökség munkája, akik már évek óta dolgoznak a gyorsétterem hálózatnak – adta hírül a Werben & Verkaufen.
A kóstolóhét keretei között a Burger King üzleteiben a kávé, a capuccino és az arabica tejeskávé is jelentős árkedvezménnyel kapható. (turizmusonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >