Saját bormárkát indít a Szex és New York sztárja
Egy Invivo nevű új-zélandi céggel karöltve saját bormárkát indít Sarah Jessica Parker – írja a Store Insider nyomán az origo.
forrás: AFP, origo
A színésznő tulajdon ízlése szerint házasított italok alkotják majd a brand kínálatát.
„Igazi borkedvelő vagyok, illetve szeretem, ha a bor része a családi vacsoráknak, valamint a baráti összejöveteleknek, szóval számomra nagyon izgalmas és örömteli a projekt” – fogalmazott a világsztár.
Parker azt mondta, hogy a borok elkészítésében, a házasításukban és a felcímkézésükben egyaránt aktívan részt fog venni.
„Azt akarjuk, hogy a bor 100 százalékig ‘Sarah Jessica Parker’ legyen, szóval ahelyett, hogy én választanám ki az alapborokat, csak hátra fogok dőlni a széken, és hagyni fogom, hogy [Sarah Jessica Parker] maga állítsa össze a keverékeket.” – állítja Rob Cameron, az Invivo egyik borásza.
A színésznő még nem választott nevet a márkának, de egyes boltok polcain az első borai már 2019 nyarán megjelenhetnek – írja a Speciality Food Associaton. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >A mostani fejlesztések évtizedekre meghatározhatják a borászat jövőjét
A magyar borászat jövőjét évtizedekre meghatározhatják a mostani fejlesztések, a…
Tovább olvasom >Borpromóciós támogatás segíti a hazai termelők piacra jutását
Hamarosan indul a hazai borok bel- és külföldi népszerűsítését segítő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >