Saját bormárkát indít a Szex és New York sztárja
Egy Invivo nevű új-zélandi céggel karöltve saját bormárkát indít Sarah Jessica Parker – írja a Store Insider nyomán az origo.
forrás: AFP, origo
A színésznő tulajdon ízlése szerint házasított italok alkotják majd a brand kínálatát.
„Igazi borkedvelő vagyok, illetve szeretem, ha a bor része a családi vacsoráknak, valamint a baráti összejöveteleknek, szóval számomra nagyon izgalmas és örömteli a projekt” – fogalmazott a világsztár.
Parker azt mondta, hogy a borok elkészítésében, a házasításukban és a felcímkézésükben egyaránt aktívan részt fog venni.
„Azt akarjuk, hogy a bor 100 százalékig ‘Sarah Jessica Parker’ legyen, szóval ahelyett, hogy én választanám ki az alapborokat, csak hátra fogok dőlni a széken, és hagyni fogom, hogy [Sarah Jessica Parker] maga állítsa össze a keverékeket.” – állítja Rob Cameron, az Invivo egyik borásza.
A színésznő még nem választott nevet a márkának, de egyes boltok polcain az első borai már 2019 nyarán megjelenhetnek – írja a Speciality Food Associaton. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A borász szerint nem elég jó bort készíteni – élményt is kell adni
A borász szakma sokáig a szenvedélyről, a hagyományról és a…
Tovább olvasom >A balatoni borok összekötik a múltat és a jelent, a termelőt és a fogyasztót
A bor nemcsak nemzetgazdasági tényező, hanem kultúra, történelem, az emberi…
Tovább olvasom >Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >