SafeBrand – kapu a web- és mobilkereskedelemhez
A GS1 Magyarország legújabb fejlesztése, a SafeBrand szolgáltatás- és mobilapplikáció egy olyan egyedülálló kezdeményezés Magyarországon, mely kaput nyit a gyártóknak, márkáknak a webshopok és a mobil értékesítés világába, ráadásul igen költségkímélő módon.
A webshopok és a mobilra optimalizált vásárlási oldalak számára elengedhetetlenek azok az ún. adatbankok vagy adattárak és a hozzájuk kapcsolódó biztonságos adatfeltöltő felületek, melyek a termékadatok, valamint a termékképek digitalizálását, tárolását és a megfelelő helyeken történő közzétételét segítik elő.
A SafeBrand szolgáltatáshoz csatlakozó gyártók, márkák mostantól már a SafeBrand ingyenesen elérhető adatfeltöltő portáljának és adattárának segítségével juttathatják el a pontos és teljes körű termékadataikat és jó minőségű termékképeiket a különböző webshopokba és a SafeBrand mobil alkalmazásába.
A könnyen kezelhető, felhasználóbarát feltöltő portálon keresztül közvetlenül maguk a gyártók, márkák vihetik fel a biztonságos adattárba termékadataikat és termékeik fotóját, melyet ezt követően bármely partnerükkel gyorsan és egyszerűen megoszthatnak, illetve bármikor módosíthatják a megadott információkat, ha ez szükségessé válik.
A teljes körű termékinformációk biztosítása hozzájárul ahhoz, hogy a fogyasztók jobban megbízzanak a márka termékeiben és rendszeres vásárlókká váljanak. Emellett a SafeBrand portálon keresztül marketingüzenetek is továbbíthatók a fogyasztók felé: aktuális akciók, promóciók, ajánlott kiegészítő termékek, receptek stb., melyek szintén vásárlásösztönző hatásúak lehetnek, megszólítva a fogyasztót a megfelelő helyen és időben.
Ha kíváncsi a SafeBrand alkalmazásban és szolgáltatásban rejlő web- és mobilkereskedelmi, valamint marketinglehetőségekre, jelentkezzen őszi ingyenes workshopjaink egyikére, melynek keretében megismerkedhet feltöltőportálunk működésével és kezelésével. Keresse kollégánkat, Vatai Krisztinát: vatai@gs1hu.org. Tudjon meg többet a szolgáltatásról és a mobilapplikációról: www.safeb
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >