S. Pellegrino ezúttal bemutatja a Bvlgari által tervezett egyedi címkéjét
2011. őszétől – A S. Pellegrino legendás üvegét ezúttal a Bulgari 1965 Vintage kollekciója alapján tervezett címke ékesíti. A limitált ideig elérhető különleges címke, egy csodálatos arany nyakláncot ábrázol, melyet briliáns csiszolású gyémántok, türkiz, ametiszt és smaragd különlegességek díszítenek. Ez az egyedi darab, amely egyesíti a lekerekített formákat, a merész színeket és a különleges drágaköveket, a hatvanas évek Bvlgari stílusának egyediségét, kifinomultságát és eleganciáját idézi. Ezen összetéveszthetetlen stílusjegyek alapján esett a választás a nyaklánc motívumra, amely kizárólag az éttermekben és szállodaláncokban elérhető S.Pellegrino üvegek címkéjét díszíti.
A „S.Pellegrino sparkles with Bvlgari”, azaz a két márka közös ragyogásaként ismert kampány szeptember közepén indult Olaszországból. Mintegy 50 millió 0,75L palack kerül forgalomba, elhozva az olasz kiválóság időtlen csillogását a világ legjobb éttermeibe, köztük Magyarországra is. A világszerte elismert kiváló minőségű olasz prémium ásványvíz új ikonikous üvegpalackja hazánkba októberben érkezett meg és három hónapon keresztül érhető el.
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. által forgalmazott exkluzív, limitált szériájú ásványvizet mostantól viszontláthatjuk a legszínvonalasabb éttermek asztalain, többek között a Callas, a Fausto’s, a TG Italiano, a Porcellino Grasso, valamint az Alessio éttermekben is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >