Rutint szereztek
Idén már ötödszörre zajlott a Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezésére indult, az egyre népszerűbb Torkos Csütörtök akció, az MT Zrt. adatai szerint több mint 1300 étterem részvételével. Az eredeti cél – a magyar gasztronómia lépjen előbbre, az „átlag magyar” fedezze fel az étterembe járást, mint egyéni vagy családi programot – második fele jórészt teljesült, megteltek az akcióban részt vevő éttermek, és bebizonyosodott az, amit úgyis tudtunk, hogy olcsóbb árak mellett többet járna a magyar vendég étterembe. Elmondhatjuk: a szakma nagyobbik fele korrekt módon teljesített, a mindenkori ügyeskedők hosszú távon nem tudják elvenni az érdeklődők kedvét.
A legérdekesebb újdonság az volt, hogy idén először térképes kereső segítette az érdeklődőket: egy Google Map-alkalmazás, amivel egyszerűen megkereshetők a legközelebbi éttermek, de az is látható, van-e még aznap estére szabad asztal. Igazi 21. századi megoldás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >