Rusztikus válogatás a Wiesbauer-Dunahústól: nagy választék az új trend!
2014 őszén megtörtént az új üzemrész használatba vétele Gönyűn, a Wiesbauer-Dunahúsnál, így megduplázódtak az eddigi raktári és komissiózó területek. Ezáltal a cég vevői és fogyasztói valamint a szintén fontos német és osztrák exportpiac felé folyamatosan innovatív, magas minőségű, összetéveszthetetlen ízvilágú termékspecialitásokat prezentál a vállalat. Első újdonságként bemutatja a vállalkozás a Rusztikus válogatást, amely ismert, de nagyon különböző magyar termékekből álló felvágott innováció.
A fogyasztók egyre gyakrabban érdeklődnek a különböző felvágott termékek iránt, nekik próbál a Wiesbauer-Dunahús a kiválasztott termékekkel lehetőleg széles választékot kínálni, hogy mindig friss termék kerüljön az asztalra egy viszonylag kisméretű csomagolásban.
A 100g-os aromavédő csomagolásban található három különböző laktóz és gluténmentes terméke a Wiesbauer-Dunahúsnak, tökéletesen megfelel ennek a kívánságnak.
A vállalat egyik kiemelkedő terméke a Puszta túra mellett a Hajós szalámi is – amely egyike az újra életre keltett szalámi fajtáknak – részét képezi ennek a felvágott innovációnak. A Rusztikus válogatást emellett kiegészítették egy új fejlesztésű termékkel, a Csécsi csemegével. A termék kockázott, pácolt és főtt tokaszalonnából készül, mely pirospaprikával van ízesítve.
Ennek a különleges felvágott specialitásnak a kifejlesztése során különösen nagy figyelmet fordított a Wiesbauer-Dunahús a csomagolásra és a megjelenésre. Lényeges volt, hogy a boltok polcain azonnal szembetűnő legyen a termék és a három termékfajta jól látható legyen a fogyasztók számára. Ezt segíti még a csomagoláson a különböző termékfajták megnevezésének feltüntetése is.
Már az élelmiszerüzletben meghozza a vásárló étvágyát egy ízletes reggelire, uzsonnára vagy vacsorára.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >A magyar húsipar kihívásai és teljesítménye 2023-ban
A 2023-as év a magyar élelmiszeripar számára jelentős kihívásokkal telt,…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >