Rusztikus válogatás a Wiesbauer-Dunahústól: nagy választék az új trend!

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 06. 12. 11:44

2014 őszén megtörtént az új üzemrész használatba vétele Gönyűn, a Wiesbauer-Dunahúsnál, így megduplázódtak az eddigi raktári és komissiózó területek. Ezáltal a cég vevői és fogyasztói valamint a szintén fontos német és osztrák exportpiac felé folyamatosan innovatív, magas minőségű, összetéveszthetetlen ízvilágú termékspecialitásokat prezentál a vállalat. Első újdonságként bemutatja a vállalkozás a Rusztikus válogatást, amely ismert, de nagyon különböző magyar termékekből álló felvágott innováció.

wiesbauer

A fogyasztók egyre gyakrabban érdeklődnek a különböző felvágott termékek iránt, nekik próbál a Wiesbauer-Dunahús a kiválasztott termékekkel lehetőleg széles választékot kínálni, hogy mindig friss termék kerüljön az asztalra egy viszonylag kisméretű csomagolásban.

A 100g-os aromavédő csomagolásban található három különböző laktóz és gluténmentes terméke a Wiesbauer-Dunahúsnak, tökéletesen megfelel ennek a kívánságnak.

A vállalat egyik kiemelkedő terméke a Puszta túra mellett a Hajós szalámi is – amely egyike az újra életre keltett szalámi fajtáknak – részét képezi ennek a felvágott innovációnak. A Rusztikus válogatást emellett kiegészítették egy új fejlesztésű termékkel, a Csécsi csemegével. A termék kockázott, pácolt és főtt tokaszalonnából készül, mely pirospaprikával van ízesítve.

Ennek a különleges felvágott specialitásnak a kifejlesztése során különösen nagy figyelmet fordított a Wiesbauer-Dunahús a csomagolásra és a megjelenésre. Lényeges volt, hogy a boltok polcain azonnal szembetűnő legyen a termék és a három termékfajta jól látható legyen a fogyasztók számára. Ezt segíti még a csomagoláson a különböző termékfajták megnevezésének feltüntetése is.

Már az élelmiszerüzletben meghozza a vásárló étvágyát egy ízletes reggelire, uzsonnára vagy vacsorára.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek