Rusztikus válogatás a Wiesbauer-Dunahústól: nagy választék az új trend!
2014 őszén megtörtént az új üzemrész használatba vétele Gönyűn, a Wiesbauer-Dunahúsnál, így megduplázódtak az eddigi raktári és komissiózó területek. Ezáltal a cég vevői és fogyasztói valamint a szintén fontos német és osztrák exportpiac felé folyamatosan innovatív, magas minőségű, összetéveszthetetlen ízvilágú termékspecialitásokat prezentál a vállalat. Első újdonságként bemutatja a vállalkozás a Rusztikus válogatást, amely ismert, de nagyon különböző magyar termékekből álló felvágott innováció.
A fogyasztók egyre gyakrabban érdeklődnek a különböző felvágott termékek iránt, nekik próbál a Wiesbauer-Dunahús a kiválasztott termékekkel lehetőleg széles választékot kínálni, hogy mindig friss termék kerüljön az asztalra egy viszonylag kisméretű csomagolásban.
A 100g-os aromavédő csomagolásban található három különböző laktóz és gluténmentes terméke a Wiesbauer-Dunahúsnak, tökéletesen megfelel ennek a kívánságnak.
A vállalat egyik kiemelkedő terméke a Puszta túra mellett a Hajós szalámi is – amely egyike az újra életre keltett szalámi fajtáknak – részét képezi ennek a felvágott innovációnak. A Rusztikus válogatást emellett kiegészítették egy új fejlesztésű termékkel, a Csécsi csemegével. A termék kockázott, pácolt és főtt tokaszalonnából készül, mely pirospaprikával van ízesítve.
Ennek a különleges felvágott specialitásnak a kifejlesztése során különösen nagy figyelmet fordított a Wiesbauer-Dunahús a csomagolásra és a megjelenésre. Lényeges volt, hogy a boltok polcain azonnal szembetűnő legyen a termék és a három termékfajta jól látható legyen a fogyasztók számára. Ezt segíti még a csomagoláson a különböző termékfajták megnevezésének feltüntetése is.
Már az élelmiszerüzletben meghozza a vásárló étvágyát egy ízletes reggelire, uzsonnára vagy vacsorára.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: stagnált az ipari termelés márciusban
2025 márciusában az ipari termelés volumene az előző év azonos…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 6,2 százalékkal emelkedtek
2025 márciusában az ipari termelői árak átlagosan 7,3 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >