Rusztikus válogatás a Wiesbauer-Dunahústól: nagy választék az új trend!
2014 őszén megtörtént az új üzemrész használatba vétele Gönyűn, a Wiesbauer-Dunahúsnál, így megduplázódtak az eddigi raktári és komissiózó területek. Ezáltal a cég vevői és fogyasztói valamint a szintén fontos német és osztrák exportpiac felé folyamatosan innovatív, magas minőségű, összetéveszthetetlen ízvilágú termékspecialitásokat prezentál a vállalat. Első újdonságként bemutatja a vállalkozás a Rusztikus válogatást, amely ismert, de nagyon különböző magyar termékekből álló felvágott innováció.
A fogyasztók egyre gyakrabban érdeklődnek a különböző felvágott termékek iránt, nekik próbál a Wiesbauer-Dunahús a kiválasztott termékekkel lehetőleg széles választékot kínálni, hogy mindig friss termék kerüljön az asztalra egy viszonylag kisméretű csomagolásban.
A 100g-os aromavédő csomagolásban található három különböző laktóz és gluténmentes terméke a Wiesbauer-Dunahúsnak, tökéletesen megfelel ennek a kívánságnak.
A vállalat egyik kiemelkedő terméke a Puszta túra mellett a Hajós szalámi is – amely egyike az újra életre keltett szalámi fajtáknak – részét képezi ennek a felvágott innovációnak. A Rusztikus válogatást emellett kiegészítették egy új fejlesztésű termékkel, a Csécsi csemegével. A termék kockázott, pácolt és főtt tokaszalonnából készül, mely pirospaprikával van ízesítve.
Ennek a különleges felvágott specialitásnak a kifejlesztése során különösen nagy figyelmet fordított a Wiesbauer-Dunahús a csomagolásra és a megjelenésre. Lényeges volt, hogy a boltok polcain azonnal szembetűnő legyen a termék és a három termékfajta jól látható legyen a fogyasztók számára. Ezt segíti még a csomagoláson a különböző termékfajták megnevezésének feltüntetése is.
Már az élelmiszerüzletben meghozza a vásárló étvágyát egy ízletes reggelire, uzsonnára vagy vacsorára.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: januárban az ipari termelés 3,9 százalékkal mérséklődött
2025 januárjában az ipari termelés volumene 3,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >A beruházás a jó válasz a kihívásokra
Az agráriumban is a beruházás az egyetlen jó válasz a…
Tovább olvasom >Tállai András: Az élelmiszeripar 2023 kivételével minden évben tudott előre lépni
Az élelmiszeripar 2023 kivételével minden évben tudott előre lépni, tavaly…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >