Rusztikus válogatás a Wiesbauer-Dunahústól: nagy választék az új trend!
2014 őszén megtörtént az új üzemrész használatba vétele Gönyűn, a Wiesbauer-Dunahúsnál, így megduplázódtak az eddigi raktári és komissiózó területek. Ezáltal a cég vevői és fogyasztói valamint a szintén fontos német és osztrák exportpiac felé folyamatosan innovatív, magas minőségű, összetéveszthetetlen ízvilágú termékspecialitásokat prezentál a vállalat. Első újdonságként bemutatja a vállalkozás a Rusztikus válogatást, amely ismert, de nagyon különböző magyar termékekből álló felvágott innováció.
A fogyasztók egyre gyakrabban érdeklődnek a különböző felvágott termékek iránt, nekik próbál a Wiesbauer-Dunahús a kiválasztott termékekkel lehetőleg széles választékot kínálni, hogy mindig friss termék kerüljön az asztalra egy viszonylag kisméretű csomagolásban.
A 100g-os aromavédő csomagolásban található három különböző laktóz és gluténmentes terméke a Wiesbauer-Dunahúsnak, tökéletesen megfelel ennek a kívánságnak.
A vállalat egyik kiemelkedő terméke a Puszta túra mellett a Hajós szalámi is – amely egyike az újra életre keltett szalámi fajtáknak – részét képezi ennek a felvágott innovációnak. A Rusztikus válogatást emellett kiegészítették egy új fejlesztésű termékkel, a Csécsi csemegével. A termék kockázott, pácolt és főtt tokaszalonnából készül, mely pirospaprikával van ízesítve.
Ennek a különleges felvágott specialitásnak a kifejlesztése során különösen nagy figyelmet fordított a Wiesbauer-Dunahús a csomagolásra és a megjelenésre. Lényeges volt, hogy a boltok polcain azonnal szembetűnő legyen a termék és a három termékfajta jól látható legyen a fogyasztók számára. Ezt segíti még a csomagoláson a különböző termékfajták megnevezésének feltüntetése is.
Már az élelmiszerüzletben meghozza a vásárló étvágyát egy ízletes reggelire, uzsonnára vagy vacsorára.
Kapcsolódó cikkeink
Az Agrárkamara az általános iskolások számára idén is szervez pályaorientációs táborokat
Az agrárszakmák népszerűsítése érdekében idén is ingyenes pályaorientációs táborokat szervez…
Tovább olvasom >KSH: stagnált az ipari termelés márciusban
2025 márciusában az ipari termelés volumene az előző év azonos…
Tovább olvasom >IFFA 2025: megmutatta erejét a hús- és fehérjeipar Frankfurtban
Több mint 1000 kiállító és 63117 szakmai látogató részvételével zajlott…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >