Rugalmasság kell az e-vásárlóknak
Az európai online vásárlók alternatív kiszállítási helyszíneket s több fizetési lehetőséget keresnek – derül ki a UPS megbízásából a comScore Inc. által készített európai felmérésből. Az online vásárlóknak több mint 60 százaléka még mindig csak asztali számítógépen vagy laptopon intézi vásárlásait. A vásárlók 35 százaléka hasonlítja össze a termékek árait, miközben boltban vásárol. Érdekes adat az is, hogy a táblagéppel rendelkezők 43 százaléka, míg az okostelefonnal rendelkezők 26 százaléka használta már készülékét online vásárlásra.
A választható kiszállítási mód és a rugalmas áruvisszavétel szintén nagyon fontos. A vásárlók 90 százaléka nézi meg a visszavételi feltételeket a vásárlás során, 67 százalékuk pedig már a tényleges vásárlási döntést megelőzően. Ugyanakkor a vásárlók mindössze 53 százaléka elégedett az online visszaváltás és termékcsere lehetőségeivel. Az ingyenes kiszállítás továbbra is befolyásolja a vásárlási döntést, a válaszadók 87 százaléka hajlandó tenni az ingyenes kézbesítés érdekében, 43 százalékuk például további termékeket vesz, 33 százalékuk pedig hajlandó többet várni a kiszállításra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >