RTD Margarita koktélt dob piacra J.Lo

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 05. 30. 09:20

Azonnal fogyasztható Margarita koktéllal bővítette a „The House of Delola” italcsaládot Jennifer Lopez.

Delola Light Margarita (PRNewsfoto/House Of Delola)

Lopez 2023 áprilisában alapította a Delola Cocktails-t Benny Medina, Ken Austin és Jenna Fagnan oldalán. A márkanév alatt már bevezetett italok közé tartozik a Bella Berry, a Paloma Rosa és a L’Orange Spritz.

A 12,5%-os alkoholtartalmú RTD-koktél adagonként csak 125 kalóriát tartalmaz, míg egy „klasszikus” Margaritában a márka szerint 220 kalória van. A Light Margarita 750 ml-es palackja 19,99 dolláros áron kapható.

A koktélt jegyző Lynnette Marrero mixológus elmondta:

– A fogyasztók ma már jobban odafigyelnek az italok minőségére és összetevőire, és az, hogy természetes alapanyagokból mixológiai szintű koktélokat készítettünk, egyértelműen elnyerte a fogyasztók tetszését. Arra is törekszünk, hogy a Delola koktélok a hagyományos koktélokhoz képest alacsonyabb alkohol- és cukortartalmú, illetve kevesebb kalóriát tartalmazó, egészségesebb opciót kínáljanak.

Jennifer Lopez with Delola Light Margarita (PRNewsfoto/House Of Delola)

Lopez, aki egyben a vállalat elnöke is, így nyilatkozott az új termékről:

– A Delola Light Margarita friss és finom prémium tequilával és citrusos jegyekkel. A népszerű koktélnak szerintem ez a legtökéletesebb azonnal fogyasztható változata!

Okos húzásnak tűnik Margaritával bővíteni a választékot: a NielsenIQ adatai azt mutatják, hogy a limelé és agavéalapú szeszes ital egyvelege az Egyesült Államok legnépszerűbb koktélja immár jó ideje.

The Drinks Business

Kapcsolódó cikkeink