RTD Margarita koktélt dob piacra J.Lo
Azonnal fogyasztható Margarita koktéllal bővítette a „The House of Delola” italcsaládot Jennifer Lopez.

Delola Light Margarita (PRNewsfoto/House Of Delola)
Lopez 2023 áprilisában alapította a Delola Cocktails-t Benny Medina, Ken Austin és Jenna Fagnan oldalán. A márkanév alatt már bevezetett italok közé tartozik a Bella Berry, a Paloma Rosa és a L’Orange Spritz.
A 12,5%-os alkoholtartalmú RTD-koktél adagonként csak 125 kalóriát tartalmaz, míg egy „klasszikus” Margaritában a márka szerint 220 kalória van. A Light Margarita 750 ml-es palackja 19,99 dolláros áron kapható.
A koktélt jegyző Lynnette Marrero mixológus elmondta:
– A fogyasztók ma már jobban odafigyelnek az italok minőségére és összetevőire, és az, hogy természetes alapanyagokból mixológiai szintű koktélokat készítettünk, egyértelműen elnyerte a fogyasztók tetszését. Arra is törekszünk, hogy a Delola koktélok a hagyományos koktélokhoz képest alacsonyabb alkohol- és cukortartalmú, illetve kevesebb kalóriát tartalmazó, egészségesebb opciót kínáljanak.

Jennifer Lopez with Delola Light Margarita (PRNewsfoto/House Of Delola)
Lopez, aki egyben a vállalat elnöke is, így nyilatkozott az új termékről:
– A Delola Light Margarita friss és finom prémium tequilával és citrusos jegyekkel. A népszerű koktélnak szerintem ez a legtökéletesebb azonnal fogyasztható változata!
Okos húzásnak tűnik Margaritával bővíteni a választékot: a NielsenIQ adatai azt mutatják, hogy a limelé és agavéalapú szeszes ital egyvelege az Egyesült Államok legnépszerűbb koktélja immár jó ideje.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel…
Tovább olvasom >2025-ben érkeznek a Naked Life koktélok az USA-ba
Stratégiai partnerségre lépett a Molson Coors az alkoholmentes, ready-to-drink (RTD)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >