RTD Margarita koktélt dob piacra J.Lo
Azonnal fogyasztható Margarita koktéllal bővítette a „The House of Delola” italcsaládot Jennifer Lopez.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/05/Delola_Light_Margarita_Bottle_Photo-192x300.jpg)
Delola Light Margarita (PRNewsfoto/House Of Delola)
Lopez 2023 áprilisában alapította a Delola Cocktails-t Benny Medina, Ken Austin és Jenna Fagnan oldalán. A márkanév alatt már bevezetett italok közé tartozik a Bella Berry, a Paloma Rosa és a L’Orange Spritz.
A 12,5%-os alkoholtartalmú RTD-koktél adagonként csak 125 kalóriát tartalmaz, míg egy „klasszikus” Margaritában a márka szerint 220 kalória van. A Light Margarita 750 ml-es palackja 19,99 dolláros áron kapható.
A koktélt jegyző Lynnette Marrero mixológus elmondta:
– A fogyasztók ma már jobban odafigyelnek az italok minőségére és összetevőire, és az, hogy természetes alapanyagokból mixológiai szintű koktélokat készítettünk, egyértelműen elnyerte a fogyasztók tetszését. Arra is törekszünk, hogy a Delola koktélok a hagyományos koktélokhoz képest alacsonyabb alkohol- és cukortartalmú, illetve kevesebb kalóriát tartalmazó, egészségesebb opciót kínáljanak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/05/JLA_Margarita.jpg)
Jennifer Lopez with Delola Light Margarita (PRNewsfoto/House Of Delola)
Lopez, aki egyben a vállalat elnöke is, így nyilatkozott az új termékről:
– A Delola Light Margarita friss és finom prémium tequilával és citrusos jegyekkel. A népszerű koktélnak szerintem ez a legtökéletesebb azonnal fogyasztható változata!
Okos húzásnak tűnik Margaritával bővíteni a választékot: a NielsenIQ adatai azt mutatják, hogy a limelé és agavéalapú szeszes ital egyvelege az Egyesült Államok legnépszerűbb koktélja immár jó ideje.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
Az egyre bővülő dobozos alkoholos-ital kategóriában nagyobb jelenlétre vágyó fűszeres…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön…
Tovább olvasom >RTD-koktélban találkozik az Absolut Vodka és a Sprite
Az Absolut Vodka és a Sprite kedvelői hamarosan dobozból kortyolhatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >