rPET-palackba kerülnek az olasz Salov étolajai
A hazánkban a Filippo Berio márkájáról ismert olasz étolajgyártó Salov Sagra márkája számára rPET-palackokat vezetett be. Az egyliteres kiszerelésű kukorica-, földimogyoró-, napraforgó-, nagy olajsavtartalmú, sütő- és szőlőmagolajat tölti a vállalat 50%-ban újrahasznosított műanyag palackokba, amelyek sem minőségben, sem biztonság szempontjából nem maradnak el a hagyományos palackoktól. A mostani lépést hamarosan követi a 1,5 és 2 literes kiszerelés megújítása is.
A palackokon túl más intézkedésekkel is igyekszik a Gruppo Salov a fenntartható fogyasztási szokásokat elősegíteni, valamint új műanyag és szén-dioxid környezetbe kibocsátását csökkenteni. A termékeket a fénytől védő sleeve is innovatív újrahasznosított műanyagból készül. Ráadásul a műanyag védőréteget helyettesítő új csomagolás is 100%-ban újrahasznosított kartont használ.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >Moduláris „ültetvények”
Nemcsak látványos, praktikus és százféleképpen variálható a Floridában idén piacra…
Tovább olvasom >A hústermékek árához igazítja a saját márkás vegán termékek árait a Lidl Németországban
Egységesíti a Vemondo márkanév alatt forgalmazott sajátmárkás termékei árát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >