Rózsaszín csomagolású gombák a Kifli.hu kínálatában
Idén már harmadik alkalommal vesz részt a Kifli.hu az októberi rózsaszín kampányban, amelynek keretein belül a Bio-Fungi cégcsoport a rózsaszín csomagolású termesztett gombatermékek eladásából befolyt összeggel a budapesti Szent Margit Kórház és a SOTE Belgyógyászati és Onkológiai Osztály mellrák ellenes munkáját segíti.

Fő a tudatosság
“A vásárlók segítségével idén is részt veszünk a kampányban és a Kiflis dolgozók is rendelik a terméket, segítünk, ahogy tudunk. Annyira a szívügyünknek érezzük a kampányt, hogy rózsaszín napot is tartottunk az irodában és az erről készült képpel támogatjuk meg az üzenetet”
– mondta el Fülöp Katalin marketing igazgató.
Magyarországon évente közel nyolcezer új emlődaganatot diagnosztizálnak és mivel a korai stádiumban felismert emlődaganat jó eséllyel gyógyítható, így a hangsúly a megelőzésen és a szűrővizsgálatok fontosságán van. Erre hívja fel a figyelmet minden év októberében a cég GoPink kampánya a rózsaszín csomagolású gombatermékeivel, amelyek egész hónapban megtalálhatók a Kifli.hu online szupermarket kínálatában.
Kapcsolódó cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Melyik a magyarok kedvenc fűszere?
A legnépszerűbb online szupermarket kínálatában több mint 300 különböző fűszer…
Tovább olvasom >Ingyenesen szállít kisgyermekes családoknak a Kifli.hu
Mostantól a hét minden napján ingyenes házhozszállítás érhető el 10:00…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >