Röviden

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 08. 18:25

– Kutatások szerint a Starbucks új logója segítheti az óriáscég ázsiai expanzióját, mert a távol-keleti népek jobban értékelik a harmóniát sugárzó kerekdedebb formákat. Egyesek szerint a logó átalakításában már szerepe volt a cégvezetés kínai terjeszkedési elképzeléseinek.

– Decemberben megnyílt a magyar főváros 2. és 3. Starbucks üzlete. A nagynevű kávézólánc sikere borítékolható, de hogy jövőre várható-e új egységek nyitása (akár Budapesten vagy valamelyik vidéki nagyvárosban), ez valószínűleg függ az első három üzlet eredményeitől is.

– A magyarországi Planet Sushi és az Il Patio éttermeket is üzemeltető Rosinter Restaurants Holding a budapesti Deák téren nyitotta meg az ország ötödik T.G.I. Friday’s éttermét. Mint ismeretes, az első üzlet 2000-ben nyílt a WestEnd City Centerben

Kapcsolódó cikkeink