– Kutatások szerint a Starbucks új logója segítheti az óriáscég ázsiai expanzióját, mert a távol-keleti népek jobban értékelik a harmóniát sugárzó kerekdedebb formákat. Egyesek szerint a logó átalakításában már szerepe volt a cégvezetés kínai terjeszkedési elképzeléseinek.
– Decemberben megnyílt a magyar főváros 2. és 3. Starbucks üzlete. A nagynevű kávézólánc sikere borítékolható, de hogy jövőre várható-e új egységek nyitása (akár Budapesten vagy valamelyik vidéki nagyvárosban), ez valószínűleg függ az első három üzlet eredményeitől is.
– A magyarországi Planet Sushi és az Il Patio éttermeket is üzemeltető Rosinter Restaurants Holding a budapesti Deák téren nyitotta meg az ország ötödik T.G.I. Friday’s éttermét. Mint ismeretes, az első üzlet 2000-ben nyílt a WestEnd City Centerben
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >Vadása-tó: újra a nyár titkos favoritja az Őrség szívében
Van élet a Balatonon túl is – és milyen! Az…
Tovább olvasom >Templomi jótékonyság, 21. század – A nap videója
A Shirdi-ben található Shri Saibaba templom Ázsia egyik legnagyobb konyhájával…
Tovább olvasom >