Rosszul sült el a Penny Market születésnapi akciója
Több tucat panasz érkezett a Gazdasági Versenyhivatalhoz a Penny Market születésnapi leárazása kapcsán. A bombaáras termékek pillanatok alatt elfogytak, a vásárlók pedig egymást taposták az élelmiszerért.
A 13 évvel ezelőtt a hazai piacra lépett áruházlánc országszerte azt ígérte a vásárlóinak, hogy bizonyos élelmiszereket pár órán keresztül a 13 évvel ezelőtti áron vásárolhatnak meg. A bombaáras termékek azonban – a kilónként 90 forintos paradicsom, 550 forintos sajt, 50 forintos sör – az akció kezdete után pillanatok alatt elfogytak. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) állásfoglalása szerint megtévesztő volt a Penny akciója, és felvették a kapcsolatot a Gazdasági Versenyhivatallal, ahol arról tájékoztatták az egyesületet, hogy vizsgálják az eljárás megindításának lehetőségét – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >