Rosszul sült el a Penny Market születésnapi akciója
Több tucat panasz érkezett a Gazdasági Versenyhivatalhoz a Penny Market születésnapi leárazása kapcsán. A bombaáras termékek pillanatok alatt elfogytak, a vásárlók pedig egymást taposták az élelmiszerért.
A 13 évvel ezelőtt a hazai piacra lépett áruházlánc országszerte azt ígérte a vásárlóinak, hogy bizonyos élelmiszereket pár órán keresztül a 13 évvel ezelőtti áron vásárolhatnak meg. A bombaáras termékek azonban – a kilónként 90 forintos paradicsom, 550 forintos sajt, 50 forintos sör – az akció kezdete után pillanatok alatt elfogytak. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) állásfoglalása szerint megtévesztő volt a Penny akciója, és felvették a kapcsolatot a Gazdasági Versenyhivatallal, ahol arról tájékoztatták az egyesületet, hogy vizsgálják az eljárás megindításának lehetőségét – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >