Rosszul sült el a Penny Market születésnapi akciója
Több tucat panasz érkezett a Gazdasági Versenyhivatalhoz a Penny Market születésnapi leárazása kapcsán. A bombaáras termékek pillanatok alatt elfogytak, a vásárlók pedig egymást taposták az élelmiszerért.
A 13 évvel ezelőtt a hazai piacra lépett áruházlánc országszerte azt ígérte a vásárlóinak, hogy bizonyos élelmiszereket pár órán keresztül a 13 évvel ezelőtti áron vásárolhatnak meg. A bombaáras termékek azonban – a kilónként 90 forintos paradicsom, 550 forintos sajt, 50 forintos sör – az akció kezdete után pillanatok alatt elfogytak. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) állásfoglalása szerint megtévesztő volt a Penny akciója, és felvették a kapcsolatot a Gazdasági Versenyhivatallal, ahol arról tájékoztatták az egyesületet, hogy vizsgálják az eljárás megindításának lehetőségét – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >