Rossmann x Respray: áprilisban fára váltjuk a dezodor újratöltéseket!
Április 1-30. között a Rossmann üzletekben található Respray automaták használatával minden vásárló hozzájárulhat, hogy Budapest zöldebbé váljon. A drogérialánc arra vállalkozott, hogy minden 20. töltés után egy újabb fával gazdagítja a főváros közterületeit. A zöldítésben a Puskás-Dallos Peti által vezetett Woodapest Egyesület nyújt támogatást, akikkel közösen ültetik el a fákat.
Vásárlásodból most a környezet profitál!
A Rossmann elkötelezett a Föld védelme mellett, így április 22., a Föld napja alkalmából a drogérialánc elhatározta, hogy április folyamán minden huszadik Respray automatás dezodor újratöltésért cserébe egy újabb fát ültet a Woodapest faültető egyesületének segítségével. Az üzletekben kapható újratölthető dezodorok károsanyag-kibocsátása ötödannyi, mint a hagyományos verzióké és az automaták bevezetése óta már több mint 1100 palackkal vásároltak belőle, azonban a vállalat most szeretne még többet visszaadni a bolygónak.
„A Woodapest Egyesület munkáját már régóta követjük, nagyon fontosnak tartjuk mind azt az edukációt, amit végeznek, mind pedig fáradhatatlan munkájukat a város megzöldítéséért. Puskás-Dallos Peti, az egyesület vezetője pedig már az újratöltő automatáink átadó, megnyitó eseményén is részt vett, így nagy öröm számunkra, hogy most együtt dolgozhatunk a kampányon”
– emelte ki Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Rossmann x Respray
„Számunkra a fenntarthatóság nemcsak egy követendő trend, hanem olyan alapvető érték, amely meghatározza a vállalat kultúráját és az üzleti stratégiánkat is. Ennek érdekében számos intézkedést vezettünk be: beleértve a környezetbarát termékek népszerűsítését, a fenntartható csomagolási megoldások előtérbe helyezését vagy akár a Respray automaták üzletekbe helyezését”
– mondta el Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Rossmann és a Respray együttműködésének köszönhetően már három Pest vármegyei Rossmann üzletben – a Flórián téren, a Mammut 2 bevásárlóközpontban, illetve a Budaörsi Auchan korzón – találkozhatnak a vásárlók dezodor újratöltő automatákkal. Jelenleg három Isana márkájú dezodor tölthető újra: ezek az Aloe Vera, a Blossom és a Cosmic Breeze nevű termékek. Amennyiben rendelkezik már valaki ezek közül valamelyik verzióval, nincs más dolga, mint április folyamán újratölteni és máris hozzájárult egy fa elültetéséhez.
„Respray vállalkozásunk alapját a környezet védelme adja, azzal a céllal működünk, hogy a sokak által használt termékekre környezetbarátabb alternatívákat hozzunk létre. Ezzel együtt nem elégszünk meg a “kevesebb rossz” elévével, azaz a kisebb károsanyag kibocsátással, igyekszünk alaptevékenységünkön túlmutatóan, valóban pozitív környezeti hatást elérni. Erre egy példa a jelenlegi faültetési kampány”
– fejtette ki Réti Andor, a Respray egyik alapítója, míg társa, Zámbó Gergely hozzátette:
„hisszük, hogy az összefogás kulcsfontosságú a fenntarthatósági problémák áthidalásában, és nagyon hálásak vagyunk, hogy legfőbb partnerünk, a Rossmann Magyarország hasonló értékeket vall, így mindig szívesen támogatnak hasonló kezdeményezéseket.”
Egyszerűbb, mint gondolnád!
A három kiemelt üzletben található automata használata egyszerű és gyors. A töltési folyamat másodpercek alatt végbemegy és ugyanúgy a kasszánál lehet kifizetni, mint bármely más terméket. Egy palack ötször tölthető fel, így ha kifogyott, akkor sem kell egyből kidobnunk, hanem még négy alkalommal használhatjuk, amivel egyrészről környezeti lábnyomunkat csökkenthetjük, emellett pedig pénztárcánknak is kedvező, hiszen az újratöltéskor már csak a dezodor tartalmát kell kifizetni, a palackot nem.
A dezodorok újratöltési folyamatáról további információ a https://www.respraysolutions.com/ oldalán található.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >