ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb mérföldkőhöz érkezett: április 19-én elindította legújabb image kampányát, amely a korábban bemutatott „Nincs tragédia!” kreatív platformra épül. A tavaszi–nyári kampány célja, hogy humorral és érzelmekkel átszőve szólítsa meg a márka széles célcsoportját.
A kampány – amely egészen szeptember 30-ig lesz látható – a televíziós reklámblokkokban, digitális csatornákon és az üzletekben is megjelenik, így a fogyasztók minden érintkezési ponton találkozhatnak a márka üzenetével.
A kampány fókuszában a tökéletes pillanatok állnak – és azok a hibák, amelyek még ezeket is megszínezik.
Az új kreatív koncepció középpontjában az esküvő, mint kiemelten fontos élethelyzet áll – egy olyan esemény, amelynek során mindannyian a lehető legtökéletesebbre törekszünk. Ugyanakkor az élet, ahogy szokott, közbeszólhat – de a ROSSMANN-nál hiszünk abban, hogy még egy váratlan baki sem jelent tragédiát.
A kampány fő üzenete így szól: „A te életed is tele van fontos pillanatokkal? Nincs tragédia, megoldjuk! Ránk mindig számíthatsz!”
Az új image kampány célja, hogy a márkához közel hozza a fiatal generációt, családosokat– és mindazokat, akik a hétköznapok kihívásaiban is partnert keresnek. A humoros, mégis emberközeli kommunikáció pedig tovább erősíti a ROSSMANN márka elkötelezettségét: segítünk ott lenni, ahol igazán számít.
Kapcsolódó cikkeink
Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >