ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb mérföldkőhöz érkezett: április 19-én elindította legújabb image kampányát, amely a korábban bemutatott „Nincs tragédia!” kreatív platformra épül. A tavaszi–nyári kampány célja, hogy humorral és érzelmekkel átszőve szólítsa meg a márka széles célcsoportját.
A kampány – amely egészen szeptember 30-ig lesz látható – a televíziós reklámblokkokban, digitális csatornákon és az üzletekben is megjelenik, így a fogyasztók minden érintkezési ponton találkozhatnak a márka üzenetével.
A kampány fókuszában a tökéletes pillanatok állnak – és azok a hibák, amelyek még ezeket is megszínezik.
Az új kreatív koncepció középpontjában az esküvő, mint kiemelten fontos élethelyzet áll – egy olyan esemény, amelynek során mindannyian a lehető legtökéletesebbre törekszünk. Ugyanakkor az élet, ahogy szokott, közbeszólhat – de a ROSSMANN-nál hiszünk abban, hogy még egy váratlan baki sem jelent tragédiát.
A kampány fő üzenete így szól: „A te életed is tele van fontos pillanatokkal? Nincs tragédia, megoldjuk! Ránk mindig számíthatsz!”
Az új image kampány célja, hogy a márkához közel hozza a fiatal generációt, családosokat– és mindazokat, akik a hétköznapok kihívásaiban is partnert keresnek. A humoros, mégis emberközeli kommunikáció pedig tovább erősíti a ROSSMANN márka elkötelezettségét: segítünk ott lenni, ahol igazán számít.
Kapcsolódó cikkeink
Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Lilu lett az év beauty nagykövete
Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >Az új pápa megválasztása fellendítette Róma idegenforgalmát
XIV. Leó pápát ábrázoló ajándéktárgyak tömege lepte el a Vatikán…
Tovább olvasom >