Rossmann lojalitás kampány: Horgonyt fel!
Divatos pin-up stílus, profi táncosok, Árpa Attila, mint hajóskapitány és ParovStelar egyik legnagyobb slágere – ebből áll össze a Rossmann nyári kampányának egyedi világa.
A Rossmann Magyarország a nyaralási szezon nyitására új típusú fogyasztói hűségprogramot indított. Május 9-től a vásárlásért járó nyereménykuponokkal garantált ajándékok és egyedi Rossmann strandtörölközők kedvezményes vásárlási lehetősége csábítja a vevőket, továbbá a kuponon szereplő kódok online feltöltésével hetente balatoni nyaralást és thaiföldi utat is lehet nyerni. A drogéria lánc tendert írt ki az új lojalitás promóciójának kommunikációjára, melyet a Human Telex – HTX Advertising&Event nyert meg.
„A 360°-os integrált kampánykoncepcióját a nyereményeken szereplő egyedi motívumok, a horgony, hajókormány és maguk a nyeremények, a strandtörölközők, strandtáskák és a nyaralások ihlették, melyet egy, a márkához is jól illeszkedő, és a klasszikus értékeket újraértelmező, trendi pin-up stílusban bontottunk ki” – emelte ki az ötletgazda, Dénes Dalma, szövegíró.
A „Horgonyt fel!”mottójú kommunikációhoz image jellegű reklámszpot készült promóciós taggel kiegészítve, valamint online, sajtó-, közösségi média és in-store kampány is megvalósult. Mindezt megelőzte egy – online és print csatornákon futó – teaser kommunikáció„Vajon ki lesz a kapitány?” és „Hamarosan indulunk!”szlogenekkel.
A tv-szpot a hűségprogram nyereményeinek kreatív megjelenítésére épül: egy balatoni vitorlás fedélzetén csinos pin-up lányok táncolnak az egyedi strandtörölközőkkel, strandtáskákkal. A szereplőket 8 profi showtáncos alakítja, a reklámfilmhez pedig speciális pin-up koreográfia készült. Feltűnik a Rossmann reklámarca, Árpa Attila is, ő alakítja ugyanis – ezúttal mellékszerepben – a hajóskapitányt. A reklámfilm rendkívüli karakteréhez hozzájárul ParovStelar, a híres osztrák DJ és zenészikonikus, Booty Swing című slágere.
A reklámfilm linkje: http://youtu.be/vh4HCfLj4ds
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >