Rossmann lojalitás kampány: Horgonyt fel!
Divatos pin-up stílus, profi táncosok, Árpa Attila, mint hajóskapitány és ParovStelar egyik legnagyobb slágere – ebből áll össze a Rossmann nyári kampányának egyedi világa.
A Rossmann Magyarország a nyaralási szezon nyitására új típusú fogyasztói hűségprogramot indított. Május 9-től a vásárlásért járó nyereménykuponokkal garantált ajándékok és egyedi Rossmann strandtörölközők kedvezményes vásárlási lehetősége csábítja a vevőket, továbbá a kuponon szereplő kódok online feltöltésével hetente balatoni nyaralást és thaiföldi utat is lehet nyerni. A drogéria lánc tendert írt ki az új lojalitás promóciójának kommunikációjára, melyet a Human Telex – HTX Advertising&Event nyert meg.
„A 360°-os integrált kampánykoncepcióját a nyereményeken szereplő egyedi motívumok, a horgony, hajókormány és maguk a nyeremények, a strandtörölközők, strandtáskák és a nyaralások ihlették, melyet egy, a márkához is jól illeszkedő, és a klasszikus értékeket újraértelmező, trendi pin-up stílusban bontottunk ki” – emelte ki az ötletgazda, Dénes Dalma, szövegíró.
A „Horgonyt fel!”mottójú kommunikációhoz image jellegű reklámszpot készült promóciós taggel kiegészítve, valamint online, sajtó-, közösségi média és in-store kampány is megvalósult. Mindezt megelőzte egy – online és print csatornákon futó – teaser kommunikáció„Vajon ki lesz a kapitány?” és „Hamarosan indulunk!”szlogenekkel.
A tv-szpot a hűségprogram nyereményeinek kreatív megjelenítésére épül: egy balatoni vitorlás fedélzetén csinos pin-up lányok táncolnak az egyedi strandtörölközőkkel, strandtáskákkal. A szereplőket 8 profi showtáncos alakítja, a reklámfilmhez pedig speciális pin-up koreográfia készült. Feltűnik a Rossmann reklámarca, Árpa Attila is, ő alakítja ugyanis – ezúttal mellékszerepben – a hajóskapitányt. A reklámfilm rendkívüli karakteréhez hozzájárul ParovStelar, a híres osztrák DJ és zenészikonikus, Booty Swing című slágere.
A reklámfilm linkje: http://youtu.be/vh4HCfLj4ds
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Nőnap a Rossmann-nál: női vezetők, kupon és nyereményjáték
A hazai Rossmann 11 tagú menedzsmentjéből 4-en nők, akik idén…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >