Rossmann lojalitás kampány: Horgonyt fel!
Divatos pin-up stílus, profi táncosok, Árpa Attila, mint hajóskapitány és ParovStelar egyik legnagyobb slágere – ebből áll össze a Rossmann nyári kampányának egyedi világa.
A Rossmann Magyarország a nyaralási szezon nyitására új típusú fogyasztói hűségprogramot indított. Május 9-től a vásárlásért járó nyereménykuponokkal garantált ajándékok és egyedi Rossmann strandtörölközők kedvezményes vásárlási lehetősége csábítja a vevőket, továbbá a kuponon szereplő kódok online feltöltésével hetente balatoni nyaralást és thaiföldi utat is lehet nyerni. A drogéria lánc tendert írt ki az új lojalitás promóciójának kommunikációjára, melyet a Human Telex – HTX Advertising&Event nyert meg.
„A 360°-os integrált kampánykoncepcióját a nyereményeken szereplő egyedi motívumok, a horgony, hajókormány és maguk a nyeremények, a strandtörölközők, strandtáskák és a nyaralások ihlették, melyet egy, a márkához is jól illeszkedő, és a klasszikus értékeket újraértelmező, trendi pin-up stílusban bontottunk ki” – emelte ki az ötletgazda, Dénes Dalma, szövegíró.
A „Horgonyt fel!”mottójú kommunikációhoz image jellegű reklámszpot készült promóciós taggel kiegészítve, valamint online, sajtó-, közösségi média és in-store kampány is megvalósult. Mindezt megelőzte egy – online és print csatornákon futó – teaser kommunikáció„Vajon ki lesz a kapitány?” és „Hamarosan indulunk!”szlogenekkel.
A tv-szpot a hűségprogram nyereményeinek kreatív megjelenítésére épül: egy balatoni vitorlás fedélzetén csinos pin-up lányok táncolnak az egyedi strandtörölközőkkel, strandtáskákkal. A szereplőket 8 profi showtáncos alakítja, a reklámfilmhez pedig speciális pin-up koreográfia készült. Feltűnik a Rossmann reklámarca, Árpa Attila is, ő alakítja ugyanis – ezúttal mellékszerepben – a hajóskapitányt. A reklámfilm rendkívüli karakteréhez hozzájárul ParovStelar, a híres osztrák DJ és zenészikonikus, Booty Swing című slágere.
A reklámfilm linkje: http://youtu.be/vh4HCfLj4ds
Kapcsolódó cikkeink
Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Széchenyi Kártya Program támogatásainak összege elérte a 100 milliárd forintot
A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének…
Tovább olvasom >DélKerTÉSZ: Egészséges uzsonna, boldog gyerek – így kerül több zöldség a dobozba idén szeptembertől
Ahogy szeptemberben becsöngetnek, az iskolapadok mellett az uzsonnásdobozok is megtelnek,…
Tovább olvasom >Exportpiacra alapozott bővülést tervez az SZ. Variáns
Exportpiacra alapozott bővülést tervez a prémium csomagolóeszközöket gyártó debreceni Sz.…
Tovább olvasom >