Rossmann lojalitás kampány: Horgonyt fel!
Divatos pin-up stílus, profi táncosok, Árpa Attila, mint hajóskapitány és ParovStelar egyik legnagyobb slágere – ebből áll össze a Rossmann nyári kampányának egyedi világa.
A Rossmann Magyarország a nyaralási szezon nyitására új típusú fogyasztói hűségprogramot indított. Május 9-től a vásárlásért járó nyereménykuponokkal garantált ajándékok és egyedi Rossmann strandtörölközők kedvezményes vásárlási lehetősége csábítja a vevőket, továbbá a kuponon szereplő kódok online feltöltésével hetente balatoni nyaralást és thaiföldi utat is lehet nyerni. A drogéria lánc tendert írt ki az új lojalitás promóciójának kommunikációjára, melyet a Human Telex – HTX Advertising&Event nyert meg.
„A 360°-os integrált kampánykoncepcióját a nyereményeken szereplő egyedi motívumok, a horgony, hajókormány és maguk a nyeremények, a strandtörölközők, strandtáskák és a nyaralások ihlették, melyet egy, a márkához is jól illeszkedő, és a klasszikus értékeket újraértelmező, trendi pin-up stílusban bontottunk ki” – emelte ki az ötletgazda, Dénes Dalma, szövegíró.
A „Horgonyt fel!”mottójú kommunikációhoz image jellegű reklámszpot készült promóciós taggel kiegészítve, valamint online, sajtó-, közösségi média és in-store kampány is megvalósult. Mindezt megelőzte egy – online és print csatornákon futó – teaser kommunikáció„Vajon ki lesz a kapitány?” és „Hamarosan indulunk!”szlogenekkel.
A tv-szpot a hűségprogram nyereményeinek kreatív megjelenítésére épül: egy balatoni vitorlás fedélzetén csinos pin-up lányok táncolnak az egyedi strandtörölközőkkel, strandtáskákkal. A szereplőket 8 profi showtáncos alakítja, a reklámfilmhez pedig speciális pin-up koreográfia készült. Feltűnik a Rossmann reklámarca, Árpa Attila is, ő alakítja ugyanis – ezúttal mellékszerepben – a hajóskapitányt. A reklámfilm rendkívüli karakteréhez hozzájárul ParovStelar, a híres osztrák DJ és zenészikonikus, Booty Swing című slágere.
A reklámfilm linkje: http://youtu.be/vh4HCfLj4ds
Kapcsolódó cikkeink
Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >