Rossmann „lipstick” effekt
A Rossmann ezen a nyáron három különböző szépségápolás tematikájú, speciális BEAUTY magazinnal jelentkezik, hogy a járványhelyzetet követő enyhülés időszakában tapasztalható, “lipstick” effektnek megfelelve, a hirtelen megugrott szépségápolási termékek iránti keresletnek eleget tegyen. A magazinok témakörönként mutatják be a drogérialánc széles termékpalettáját. A kizárólag online elérhető magazinban azok is kényelmesen válogathatnak a termékek közül, akik a járványhelyzet miatt, biztonsági okokból még mindig igyekeznek a legkevesebb időt tölteni egy-egy üzletben. A magazin online formája a megújult tartalom és tematikus elrendezés mellett, webshopként is használható, így akár egy kattintással a kedvenc termékeink a legközelebbi üzletben összekészítve átvehetőek vagy házhozszállítással is megrendelhetőek.
A Rossmann Beauty Magazinja a drogérialánc időszakos, több mint 130 oldalas, a nyári hónapokra összeválogatott hasznos tartalmakkal, tanácsokkal jelentkezik, melyekre a legmelegebb hónapokban is fokozottan érdemes figyelni. A smink és a bőrhidratálás, a biztonságos napozás, testápolás témakörök mellett további hasznos tanácsokkal segít, hogy a szépségápolás újra visszanyerje méltó helyét a kimozdulás időszakában. „A legtöbb nő, köztük én is megtapasztalom, hogy az enyhülés időszakában, a nyár elején még fontosabb, hogy jobban érezzem magam a bőrömben, és ezt végre a külvilágnak is megmutathassam!” – tette hozzá Lilu, a Rossmann Beauty nagykövete.
A Beauty magazin 3 különböző témában, közel 350 termékkel, melyek közül 73 exkluzívan csak a Rossmannban kapható 2020. június egytől elérhető a Rossmann oldalán. Az első lapszám, a második lapszám, valamint a harmadik lapszám az alábbi linkekre kattintva érhetőek el.
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Mennyit ér az énidő? – Ez motiválja a magyar vásárlókat
Az önmagunkra fordított idő és figyelem egyre nagyobb jelentőséggel bír…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >