Rossmann „lipstick” effekt
A Rossmann ezen a nyáron három különböző szépségápolás tematikájú, speciális BEAUTY magazinnal jelentkezik, hogy a járványhelyzetet követő enyhülés időszakában tapasztalható, “lipstick” effektnek megfelelve, a hirtelen megugrott szépségápolási termékek iránti keresletnek eleget tegyen. A magazinok témakörönként mutatják be a drogérialánc széles termékpalettáját. A kizárólag online elérhető magazinban azok is kényelmesen válogathatnak a termékek közül, akik a járványhelyzet miatt, biztonsági okokból még mindig igyekeznek a legkevesebb időt tölteni egy-egy üzletben. A magazin online formája a megújult tartalom és tematikus elrendezés mellett, webshopként is használható, így akár egy kattintással a kedvenc termékeink a legközelebbi üzletben összekészítve átvehetőek vagy házhozszállítással is megrendelhetőek.
A Rossmann Beauty Magazinja a drogérialánc időszakos, több mint 130 oldalas, a nyári hónapokra összeválogatott hasznos tartalmakkal, tanácsokkal jelentkezik, melyekre a legmelegebb hónapokban is fokozottan érdemes figyelni. A smink és a bőrhidratálás, a biztonságos napozás, testápolás témakörök mellett további hasznos tanácsokkal segít, hogy a szépségápolás újra visszanyerje méltó helyét a kimozdulás időszakában. „A legtöbb nő, köztük én is megtapasztalom, hogy az enyhülés időszakában, a nyár elején még fontosabb, hogy jobban érezzem magam a bőrömben, és ezt végre a külvilágnak is megmutathassam!” – tette hozzá Lilu, a Rossmann Beauty nagykövete.
A Beauty magazin 3 különböző témában, közel 350 termékkel, melyek közül 73 exkluzívan csak a Rossmannban kapható 2020. június egytől elérhető a Rossmann oldalán. Az első lapszám, a második lapszám, valamint a harmadik lapszám az alábbi linkekre kattintva érhetőek el.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >