Rossmann „lipstick” effekt

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 06. 18. 11:23

A Rossmann ezen a nyáron három különböző szépségápolás tematikájú, speciális BEAUTY magazinnal jelentkezik, hogy a járványhelyzetet követő enyhülés időszakában tapasztalható, “lipstick” effektnek megfelelve, a hirtelen megugrott szépségápolási termékek iránti keresletnek eleget tegyen. A magazinok témakörönként mutatják be a drogérialánc széles termékpalettáját. A kizárólag online elérhető magazinban azok is kényelmesen válogathatnak a termékek közül, akik a járványhelyzet miatt, biztonsági okokból még mindig igyekeznek a legkevesebb időt tölteni egy-egy üzletben. A magazin online formája a megújult tartalom és tematikus elrendezés mellett, webshopként is használható, így akár egy kattintással a kedvenc termékeink a legközelebbi üzletben összekészítve átvehetőek vagy házhozszállítással is megrendelhetőek.

A Rossmann Beauty Magazinja a drogérialánc időszakos, több mint 130 oldalas, a nyári hónapokra összeválogatott hasznos tartalmakkal, tanácsokkal jelentkezik, melyekre a legmelegebb hónapokban is fokozottan érdemes figyelni. A smink és a bőrhidratálás, a biztonságos napozás, testápolás témakörök mellett további hasznos tanácsokkal segít, hogy a szépségápolás újra visszanyerje méltó helyét a kimozdulás időszakában. „A legtöbb nő, köztük én is megtapasztalom, hogy az enyhülés időszakában, a nyár elején még fontosabb, hogy jobban érezzem magam a bőrömben, és ezt végre a külvilágnak is megmutathassam!” – tette hozzá Lilu, a Rossmann Beauty nagykövete.

A Beauty magazin 3 különböző témában, közel 350 termékkel, melyek közül 73 exkluzívan csak a Rossmannban kapható 2020. június egytől elérhető a Rossmann oldalán. Az első lapszám, a második lapszám, valamint a harmadik lapszám az alábbi linkekre kattintva érhetőek el.

https://person.prepute.com/press-releases/mar-erezheto-a-lipstick-effekt-az-enyhules-idoszakaban-fokozottan-fontos-lesz-a-szepseg

 

Kapcsolódó cikkeink