Romlott a fogyasztói bizalom Németországban
A szakértők által vártnál nagyobb mértékben romlott a német fogyasztói bizalom – áll a GfK szerdán közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet márciusi fogyasztói hangulatindexe 10,8 pont lett a februári 11 pont után, ami 2001 októbere óta a legmagasabb érték volt.
Szakértők kisebb gyengülésre, 10,9 pontra számítottak.
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex 3 ponttal 53,8 pontra, három hónapos mélypontra süllyedt, a vásárlási hajlandóságot jelző almutató pedig 4,1 ponttal, július óta legalacsonyabb szintre, 56,3 pontra gyengült.
A mintegy kétezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint a fogyasztók borúlátóbbak a német gazdaságot illetően, az erre vonatkozó mutató jelentősen gyengült, a februári 54,4 pontról 45,6 pontra esett, de így is jóval magasabban állt az egy évvel korábbi 9,7 pontnál. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a németek az AI-ügynökökön keresztüli vásárlásra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romlott a GfK novemberi német fogyasztói hangulatindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GfK tanulmány: Így változott az európai kereskedelmi vásárlóerő 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hagyomány és az innováció jellemzi az idei karácsonyi édességpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekord összegű adomány gyűlt össze az Élelmiszerbank jótékonysági kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

