Romlott a fogyasztói bizalom Németországban
A vártnál borúlátóbbak a német fogyasztók – közölte a GfK csütörtökön közzétett felmérésében.
A nürnbergi piackutató intézet novemberi fogyasztói hangulatindexe 10,7 pontra gyengült az októberi 10,8 pontról. A szeptemberi mutató 10,9 pont volt, 2001 októbere óta a legmagasabban.
Szakértők az októberivel megegyező novemberi fogyasztói hangulatindexre számítottak.
A mutató ezzel már a második egymást követő hónapban romlott, miután előzőleg öt egymást követő hónapban javult.
A novemberi felmérés szerint a jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex már a második egymást követő hónapban gyengült, a fogyasztási hajlandóságot jelző almutató ugyanakkor nőtt. A mintegy kétezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint a fogyasztók továbbra is a német gazdaság stabil növekedésére számítanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >