Romlott a GfK márciusi német fogyasztói hangulatindexe
A várt javulás helyett tavaly június óta a legalacsonyabb szintre esett a GfK német fogyasztói hangulatindexe márciusra, elsősorban a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos mérőszám csökkenése miatt.

Romlott a német fogyasztók hangulata
A márciusra vonatkozó fogyasztói hangulatindex mínusz 8,1 pontra romlott a februári mínusz 6,7 pontról. A szakértői várakozások átlagában javuló mutató, mínusz 6,3 pont szerepelt.
Az átfogó hangulatindexen belül a három almutató közül kettő gyengült. A lakossági költekezési hajlandóság alindexe 3,8 ponttal 1,4 pontra csökkent, a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás 13 ponttal, 3,9 pontra esett, ugyanakkor a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató 1,3 ponttal, 24,1 pontra nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával segíti a bőrproblémák felismerését a dm és a Dermanostic
Új digitális szolgáltatással bővült a dm drogérialánc kínálata Németországban: a…
Tovább olvasom >Németországban csökkentek az ipari termelői árak júliusban
Németországban az elemzők által vártnál erőteljesebben csökkentek az ipari termelői…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >