Romlott a GfK márciusi német fogyasztói hangulatindexe
A várt javulás helyett tavaly június óta a legalacsonyabb szintre esett a GfK német fogyasztói hangulatindexe márciusra, elsősorban a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos mérőszám csökkenése miatt.

Romlott a német fogyasztók hangulata
A márciusra vonatkozó fogyasztói hangulatindex mínusz 8,1 pontra romlott a februári mínusz 6,7 pontról. A szakértői várakozások átlagában javuló mutató, mínusz 6,3 pont szerepelt.
Az átfogó hangulatindexen belül a három almutató közül kettő gyengült. A lakossági költekezési hajlandóság alindexe 3,8 ponttal 1,4 pontra csökkent, a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás 13 ponttal, 3,9 pontra esett, ugyanakkor a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató 1,3 ponttal, 24,1 pontra nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >