Romlott a GfK márciusi német fogyasztói hangulatindexe
A várt javulás helyett tavaly június óta a legalacsonyabb szintre esett a GfK német fogyasztói hangulatindexe márciusra, elsősorban a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos mérőszám csökkenése miatt.

Romlott a német fogyasztók hangulata
A márciusra vonatkozó fogyasztói hangulatindex mínusz 8,1 pontra romlott a februári mínusz 6,7 pontról. A szakértői várakozások átlagában javuló mutató, mínusz 6,3 pont szerepelt.
Az átfogó hangulatindexen belül a három almutató közül kettő gyengült. A lakossági költekezési hajlandóság alindexe 3,8 ponttal 1,4 pontra csökkent, a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás 13 ponttal, 3,9 pontra esett, ugyanakkor a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató 1,3 ponttal, 24,1 pontra nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >