Romlott a GfK márciusi német fogyasztói hangulatindexe
A várt javulás helyett tavaly június óta a legalacsonyabb szintre esett a GfK német fogyasztói hangulatindexe márciusra, elsősorban a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos mérőszám csökkenése miatt.

Romlott a német fogyasztók hangulata
A márciusra vonatkozó fogyasztói hangulatindex mínusz 8,1 pontra romlott a februári mínusz 6,7 pontról. A szakértői várakozások átlagában javuló mutató, mínusz 6,3 pont szerepelt.
Az átfogó hangulatindexen belül a három almutató közül kettő gyengült. A lakossági költekezési hajlandóság alindexe 3,8 ponttal 1,4 pontra csökkent, a személyi jövedelmek alakulásával kapcsolatos várakozás 13 ponttal, 3,9 pontra esett, ugyanakkor a konjunkturális várakozással kapcsolatos mutató 1,3 ponttal, 24,1 pontra nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >EUDR országértékelések – avagy melyek az erdőirtás szempontjából kockázatos országok
Az Európai Bizottság május 23-án közzétette az EUDR (erdőírtás mentes…
Tovább olvasom >