Romániában terjeszkedik egy magyar ügynökség
Saját irodát nyitott Romániában a főleg eladáshelyi kommunikációval foglalkozó Innovative Solutions (IS) ügynökség.
A regionális TTL ügynökség már két éve jelen van a román piacon. A növekvő ügyféligények és megkeresések teljes körű kiszolgálása érdekében pedig 2012-ben megnyitották első, saját külföldi irodájukat Bukarestben.
A szomszédos országban való személyes jelenlét célja, hogy még nagyobb ismertséget szerezzenek, legfőképpen saját gyártású automata display és relief termékeiknek és természetesen az ügyfélkör bővülését is várják.
A jövőbeli sikereket nagyban megalapozzák a Heineken, Hochland, Sanofi-Aventis, JTI és Carlsberg vállalatokkal való korábbi regionális együttműködések.
Az ügynökség relief termékek vákuumszívott technológiájával már közel tíz éve foglalkozik, azóta folyamatosan fejlesztik a technológiát és saját gyártókapacitással is rendelkeznek. A termék különlegessége, hogy éremszobrász készíti a domború formákat, így nagyon részlet gazdag felületeket képesek létrehozni a különböző eszközökön.
Automata display rendszerekkel 2005 óta foglalkoznak, 2010-ben pedig elnyerték a nemzetközileg szabadalmaztatott Flash Display gyártási és fejlesztési jogát. A termék egyedülállósága belső szerkezetének köszönhető, amellyel gyors, egyszerű, könnyen szállítható, azonnal kinyitható-összecsukható, kis helyet foglaló reklámeszköz jön létre.
A nemzetközi terjeszkedést sem most kezdte az Innovative Solutions. A román piac mellett szintén jelen vannak saját gyártású termékeikkel a cseh, szlovák, lengyel és szerb piacokon.
Lengyelországban IS Relief Poland, míg Szerbiában Flash és Relief néven jelentek meg a termékek exclusive disztribútorok közreműködésével.
A román iroda megnyitása mellett ebben az évben ünnepli fennállásának huszadik évfordulóját is az ügynökség, amit új arculattal és weboldallal (www.i-solutions.hu) tettek még emlékezetesebbé.
Az IS Innovative Solutions a magyar piacon a fenti, saját gyártású eszközökön túl TTL jellegű marketingkommunikációs tevékenységével van jelen. Itthon különösen a promóciók tervezésével, kivitelezésével, valamint POS kampányok, csomagolás- és grafikai tervezésekkel kapcsolatban ismertek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >