Romániában nyitotta meg első autonóm üzletét a Penny
Romániában nyitotta meg a német diszkont, a Penny első autonóm üzletét, amely a nap 24 órájában a hét 7 napján várja a vásárlókat.
A román fővárosban, Bukarestben működő innovatív üzlet teljes mértékben digitális vásárlási élményt kínál.
A 349 négyzetméteres eladótérben a fogyasztók 2400 cikkelemből válogathatnak és az 500 kamerából, 5000 érzékelőből és 200 képfeldolgozó egységből álló high-tech rendszer automatikusan felismeri a vásárolt termékeket.
Az intelligens kamerarendszer automatikusan beolvassa a termékeket, és a fizetéshez létrehoz egy virtuális bevásárlókosarat. Ha a vásárló meggondolja magát és visszateszi bármely terméket a polcra, az a virtuális kosárból kikerül. Az üzletben nincs sorbanállás és a vásárláshoz mobilalkalmazásra sincs szükség.
Csak „fogd és vidd”!
Míg az üzlet a termékek automatikus beolvasásával valódi „grab&go” élményt kínál, a fizetés jelenleg önkiszolgáló kasszánál történik. A folyamat során a vásárlóknak csak követniük kell a képernyőn megjelenő utasításokat, és kártyával fizethetnek.
Az üzletben továbbra is rendelkezésre áll személyzet, akik válaszolnak az esetleges kérdésekre, szükség szerint segítenek az automatizált folyamatban, és a nap során folyamatosan feltöltik áruval a polcokat.
A német REWE csoport tulajdonában lévő Penny romániai hálózatában jelenleg 379 üzlet található. A kiskereskedő idén 35-40 új üzlet nyitását és egy új logisztikai központ építését tervezi Bukarest közelében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >