Romániában nyitotta meg első autonóm üzletét a Penny
Romániában nyitotta meg a német diszkont, a Penny első autonóm üzletét, amely a nap 24 órájában a hét 7 napján várja a vásárlókat.
A román fővárosban, Bukarestben működő innovatív üzlet teljes mértékben digitális vásárlási élményt kínál.
A 349 négyzetméteres eladótérben a fogyasztók 2400 cikkelemből válogathatnak és az 500 kamerából, 5000 érzékelőből és 200 képfeldolgozó egységből álló high-tech rendszer automatikusan felismeri a vásárolt termékeket.
Az intelligens kamerarendszer automatikusan beolvassa a termékeket, és a fizetéshez létrehoz egy virtuális bevásárlókosarat. Ha a vásárló meggondolja magát és visszateszi bármely terméket a polcra, az a virtuális kosárból kikerül. Az üzletben nincs sorbanállás és a vásárláshoz mobilalkalmazásra sincs szükség.
Csak „fogd és vidd”!
Míg az üzlet a termékek automatikus beolvasásával valódi „grab&go” élményt kínál, a fizetés jelenleg önkiszolgáló kasszánál történik. A folyamat során a vásárlóknak csak követniük kell a képernyőn megjelenő utasításokat, és kártyával fizethetnek.
Az üzletben továbbra is rendelkezésre áll személyzet, akik válaszolnak az esetleges kérdésekre, szükség szerint segítenek az automatizált folyamatban, és a nap során folyamatosan feltöltik áruval a polcokat.
A német REWE csoport tulajdonában lévő Penny romániai hálózatában jelenleg 379 üzlet található. A kiskereskedő idén 35-40 új üzlet nyitását és egy új logisztikai központ építését tervezi Bukarest közelében.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >Májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Romániában éves összevetésben
A nyers adatok szerint májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >