Rohamosan nő a német piac
Az előrejelzések alapján 2021-re a német élelmiszerpiac mintegy 259 milliárd eurót fog érni, a szektor évente 10,5%-kal nő. Az IGD elemzése alapján a fejlődés legnagyobb mozgatórugója a népességnövekedés, illetve a kereskedelmi cégek komoly befektetésekkel próbálják élénkíteni az egyes értékesítési csatornáikat.
Az online kereskedelem fog várhatóan a legdinamikusabban fejlődni, az elemzés alapján 244,4%-kal többen fognak elektronikusan élelmiszert vásárolni négy év múlva – hozzá kell tenni, hogy jelenleg nagyon kevesen használják ezt a csatornát, ezért érhető el ezen a területen látványos előretörés. A második helyen a kisboltok állnak, melyek forgalma 36,4%-kal fog nőni. A diszkontok 11,2%-os növekedéssel is képesek lesznek a megőrizni vezető szerepüket, a teljes piacból 89,3 millió euróval fogják kivenni a részüket.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >6,7 millió eurós beruházással korszerűsítette a gyártást a Jägermeister Wolfenbüttelben
A híres német gyógynövénylikőr-gyártó, a Mast-Jägermeister 6,7 millió eurót fordított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >