Robottal avatta fel automata magasraktárát a HELL ENERGY
Futurisztikus vendég, vagyis Titan a világhírű robot vágta át a szalagot a HELL ENERGY Magyarország Kft. 31 ezer raklap befogadására alkalmas, teljesen automatizált magasraktárának átadásán. Ezzel a cég a csaknem 30 milliárd forint összértékű beruházásának az utolsó szakaszát zárta le. A HELL cégcsoport az elmúlt 8 évben mintegy 220 millió euró értékben fektetett be a térségben, ezzel több mint 600 új munkahelyet teremtve.
Ultramodern gyáróriások és világszínvonal egy kicsi, borsodi városban
A HELL ENERGY márka 2006-os születése után alig 4 évvel már piacvezetői pozíciót szerzett hazánkban az energiaitalok között. Annak érdekében, hogy fogyasztóit a legmagasabb minőségi elvárások mellett és rugalmasan ki tudja szolgálni, saját töltőüzemet épített 2011-ben. A gyárba először egy, majd két ultramodern, alumínium italdobozok töltésére alkalmas gyártósort telepítettek, közben pedig egy PET töltősorral is bővítették termelőegységüket. 2017 nyarára megépült Magyarország első alumínium italdobozgyára, a QUALITY PACK. Ezzel a vállalat az energiaital, illetve az üdítőitalszektorban a világon egyedüliként mondhatja el magáról, hogy a gyártás teljes spektrumát képes önmaga lefedni. Tavaly került átadásra a cégcsoport 3. fémdobozos töltősora, amellyel megduplázták gyártókapacitásukat, így már napi 4,5 millió darab energia- és üdítőitalt állítanak elő a HELL szikszói üzemében.
A fejlődés útján
A 2016-ban megindult fejlesztések részeként a rendkívül nagy mértékben megnövekedett gyártókapacitás megkövetelte, hogy a HELL a logisztikai központját is folyamatosan bővítse; a rekord gyorsaságú építkezést szakmai profizmussal támogatták, amelynek köszönhetően tavaly év végére felépült a 30 méter magas, 31.000 darab raklapos készáru tárolására alkalmas, teljesen automatizált magasraktár. A HELL töltőüzemét az alumínium italdobozgyárral összekötő szállítópálya-rendszer, és a raktár állványrendszerének összeszerelése 2018 év végére fejeződött be. A tesztelések, valamint a külön a cég igényeire kifejlesztett logisztikai szoftver telepítését követően megkezdődhetett az automata magasraktár és szállítópálya üzemszerű használata.
„2016-ban jelentettük be azt a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházást, aminek befejezését 2019-ig vállaltuk és amihez 7 milliárd forint EKD támogatást kaptunk. A beruházás első elemeként 2017-ben megépítettük Magyarország első alumínium italdobozgyárát, majd 2018-ban telepítettük harmadik fémdobozos gyártósorunkat, amely a 120 000 doboz/óra darabszámú teljesítményével a világ egyik legmodernebb és leggyorsabb italgyártó sora. Most pedig elindítottuk hazánk egyik legnagyobb automata magasraktárát, lezárva ezzel azt a 3 éves beruházást, amivel 320 új munkahely teremtését is vállaltuk az egyik legszegényebb régióban. A HELL cégcsoport tulajdonosai az elmúlt 8 évben mintegy 220 millió euró értékben fektettek be, és beruházásaikkal, valamint a fenntartható üzleti stratégiájukkal, olyan értéket teremtettek, amelynek köszönhetően a HELL-t világszerte elismert energiaital-márkaként jegyzik.” – mondta el az ünnepélyes átadón Csereklye Barnabas, a HELL ENERGY Magyarország Kft. ügyvezetője.
!
A cégcsoport nemcsak ultramodern gyártástechnológiájáról ismert, hanem kiemelkedő marketingtevékenységéről is. A HELL ENERGY 2018-ban indult kampányához hollywoodi sztárt választott Bruce Willis személyében. Ezek után nem meglepő, hogy az automata magasraktár ünnepélyes átadójára egy nem mindennapi vendéget hoztak el. A megnyitó szalagvágásra ugyanis – robottechnológiáról lévén szó – segítségül hívták a világszerte ismert robot-előadóművészt, Titant, aki olyan sztárokkal lépett már fel, mint például Rihanna. A gépóriás amellett, hogy segített a nemzeti színű szalag átvágásában, egyedülálló, kizárólag erre az alkalomra tervezett show-t is bemutatott.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >