Robotséfet telepít a kényelmi üzleteket üzemeltető Re-Up
A magát a jövő kényelmi üzleteként számon tartó Re-Up autonóm konyhák telepítése céljából kezd együttműködésbe, miközben hálózatának ambiciózus növekedését tervezi.
A Re-Up, a világ első mesterséges intelligenciával működő kisbolt-üzemeltetője, amely a legmodernebb technológiával definiálja újra a benzinkutakat, a Nala Robotics autonóm robotséf-technológiájának telepítését tervezi a jövőben számos helyszínen. A Re-Up a Nala „The Wingman” nevű, teljesen autonóm sütőállomását kezdi használni, amellyel bármely étterem vagy kereskedelmi vendéglátóipari üzem bővíthető, illetve kiegészíthető.
A Re-Up fejlett mesterséges intelligencia segítségével kívánja foodservice kínálatát bővíteni, minek révén a vásárlók gyorsan és egyszerűen, emberi beavatkozás nélkül, frissen készült sült csirkét, sült krumplit és más fogásokat fogyaszthatnak igény szerint.
A Re-Up-nak a közelmúltban kilenc telephelye volt, a legtöbb Floridában.
– A Re-Up terjeszkedése gyorsított ütemben halad – mondta el Narendra Manney, a Re-Up társalapítója és elnöke. – Célunk, hogy 2024 végéig további 25-30 üzletet, a következő években pedig több mint 200 üzletet szerezzünk. A robotkonyhák integrálása modernizációs kezdeményezésünk számára kulcsfontosságú stratégia, amellyel képesek vagyunk a működési hatékonyságot növelni és zökkenőmentes szolgáltatásokat nyújtani, miközben éjjel-nappal változatlan minőséget kínálunk.
A Re-Up számára prioritást élvez a kivételes ügyfélkiszolgálás, a trendeknek megfelelő eladáshelyi szolgáltatás és a modern boltbelső-kialakítás, hogy minden vendég számára zökkenőmentes és kellemes élményt biztosítson. Tápláló ételválasztékot, ingyenes WiFi-t és kávézóhelyeket kínál.
A Nala Robotics közleménye szerint a The Wingman Re-Up kisboltjaiba integrálása gyorsabb kiszolgálást, rövidebb várakozási időt és jobb ételminőséget tesz lehetővé, ami hozzájárul az általános vásárlói élmény javításához.
– Az új generáció kényelmi boltjaként, amely tiszta és egészséges alternatívákat kínál a hagyományos kiskereskedelmi élményhez képest, örömmel dolgozunk együtt a Nala Robotics-szal – mondta el Michael Salafia, a Re-Up alapítója és ügyvezető igazgatója. – A mesterséges intelligenciát használva kényelmes, személyre szabott és biztonságos vásárlási és étkezési élményt tudunk kínálni vásárlóinknak. Hiszünk abban, hogy ez az úttörő koncepció forradalmasítani fogja a vásárlási és tankolási szokásokat.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >