Robotséfet telepít a kényelmi üzleteket üzemeltető Re-Up
A magát a jövő kényelmi üzleteként számon tartó Re-Up autonóm konyhák telepítése céljából kezd együttműködésbe, miközben hálózatának ambiciózus növekedését tervezi.
A Re-Up, a világ első mesterséges intelligenciával működő kisbolt-üzemeltetője, amely a legmodernebb technológiával definiálja újra a benzinkutakat, a Nala Robotics autonóm robotséf-technológiájának telepítését tervezi a jövőben számos helyszínen. A Re-Up a Nala „The Wingman” nevű, teljesen autonóm sütőállomását kezdi használni, amellyel bármely étterem vagy kereskedelmi vendéglátóipari üzem bővíthető, illetve kiegészíthető.
A Re-Up fejlett mesterséges intelligencia segítségével kívánja foodservice kínálatát bővíteni, minek révén a vásárlók gyorsan és egyszerűen, emberi beavatkozás nélkül, frissen készült sült csirkét, sült krumplit és más fogásokat fogyaszthatnak igény szerint.
A Re-Up-nak a közelmúltban kilenc telephelye volt, a legtöbb Floridában.
– A Re-Up terjeszkedése gyorsított ütemben halad – mondta el Narendra Manney, a Re-Up társalapítója és elnöke. – Célunk, hogy 2024 végéig további 25-30 üzletet, a következő években pedig több mint 200 üzletet szerezzünk. A robotkonyhák integrálása modernizációs kezdeményezésünk számára kulcsfontosságú stratégia, amellyel képesek vagyunk a működési hatékonyságot növelni és zökkenőmentes szolgáltatásokat nyújtani, miközben éjjel-nappal változatlan minőséget kínálunk.
A Re-Up számára prioritást élvez a kivételes ügyfélkiszolgálás, a trendeknek megfelelő eladáshelyi szolgáltatás és a modern boltbelső-kialakítás, hogy minden vendég számára zökkenőmentes és kellemes élményt biztosítson. Tápláló ételválasztékot, ingyenes WiFi-t és kávézóhelyeket kínál.
A Nala Robotics közleménye szerint a The Wingman Re-Up kisboltjaiba integrálása gyorsabb kiszolgálást, rövidebb várakozási időt és jobb ételminőséget tesz lehetővé, ami hozzájárul az általános vásárlói élmény javításához.
– Az új generáció kényelmi boltjaként, amely tiszta és egészséges alternatívákat kínál a hagyományos kiskereskedelmi élményhez képest, örömmel dolgozunk együtt a Nala Robotics-szal – mondta el Michael Salafia, a Re-Up alapítója és ügyvezető igazgatója. – A mesterséges intelligenciát használva kényelmes, személyre szabott és biztonságos vásárlási és étkezési élményt tudunk kínálni vásárlóinknak. Hiszünk abban, hogy ez az úttörő koncepció forradalmasítani fogja a vásárlási és tankolási szokásokat.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >