Robotséfet telepít a kényelmi üzleteket üzemeltető Re-Up
A magát a jövő kényelmi üzleteként számon tartó Re-Up autonóm konyhák telepítése céljából kezd együttműködésbe, miközben hálózatának ambiciózus növekedését tervezi.
A Re-Up, a világ első mesterséges intelligenciával működő kisbolt-üzemeltetője, amely a legmodernebb technológiával definiálja újra a benzinkutakat, a Nala Robotics autonóm robotséf-technológiájának telepítését tervezi a jövőben számos helyszínen. A Re-Up a Nala „The Wingman” nevű, teljesen autonóm sütőállomását kezdi használni, amellyel bármely étterem vagy kereskedelmi vendéglátóipari üzem bővíthető, illetve kiegészíthető.
A Re-Up fejlett mesterséges intelligencia segítségével kívánja foodservice kínálatát bővíteni, minek révén a vásárlók gyorsan és egyszerűen, emberi beavatkozás nélkül, frissen készült sült csirkét, sült krumplit és más fogásokat fogyaszthatnak igény szerint.
A Re-Up-nak a közelmúltban kilenc telephelye volt, a legtöbb Floridában.
– A Re-Up terjeszkedése gyorsított ütemben halad – mondta el Narendra Manney, a Re-Up társalapítója és elnöke. – Célunk, hogy 2024 végéig további 25-30 üzletet, a következő években pedig több mint 200 üzletet szerezzünk. A robotkonyhák integrálása modernizációs kezdeményezésünk számára kulcsfontosságú stratégia, amellyel képesek vagyunk a működési hatékonyságot növelni és zökkenőmentes szolgáltatásokat nyújtani, miközben éjjel-nappal változatlan minőséget kínálunk.
A Re-Up számára prioritást élvez a kivételes ügyfélkiszolgálás, a trendeknek megfelelő eladáshelyi szolgáltatás és a modern boltbelső-kialakítás, hogy minden vendég számára zökkenőmentes és kellemes élményt biztosítson. Tápláló ételválasztékot, ingyenes WiFi-t és kávézóhelyeket kínál.
A Nala Robotics közleménye szerint a The Wingman Re-Up kisboltjaiba integrálása gyorsabb kiszolgálást, rövidebb várakozási időt és jobb ételminőséget tesz lehetővé, ami hozzájárul az általános vásárlói élmény javításához.
– Az új generáció kényelmi boltjaként, amely tiszta és egészséges alternatívákat kínál a hagyományos kiskereskedelmi élményhez képest, örömmel dolgozunk együtt a Nala Robotics-szal – mondta el Michael Salafia, a Re-Up alapítója és ügyvezető igazgatója. – A mesterséges intelligenciát használva kényelmes, személyre szabott és biztonságos vásárlási és étkezési élményt tudunk kínálni vásárlóinknak. Hiszünk abban, hogy ez az úttörő koncepció forradalmasítani fogja a vásárlási és tankolási szokásokat.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >KPMG: Megváltoztatja a játékszabályokat a mesterséges intelligencia a pénzügyekben
Egyre nagyobb teret nyer a pénzügyi területen a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >