Robotokkal értékesít a Carrefour Lengyelországban
A Carrefour Poland stratégiai partnerével, a PepsiCóval közösen kísérleti promóciós programot indított, melyben önvezető eRobotok kapnak szerepet. Két varsói bevásárlóközpontban működő Carrefour üzletben már most is látható két készülék, melyek Pepsi italokat és Lays chipset árusítanak.
Az interaktív Kerfus eRobotok bevetésével a PepsiCo és a Carrefour célja, hogy még jobb vásárlási élményt nyújtsanak a lengyel fogyasztóknak. A készülékek nem csupán az értékesítést támogatják, de a vásárlók kíváncsiságát felébreszteni és a robotokkal való együttműködést elősegíteni is hivatottak. A robotok biztonságosak, szenzoraik segítségével automatikusan megállnak, amikor ember közelít feléjük, vagy ha akadály kerül az útjukba.
Kapcsolódó cikkeink
Új vezérigazgatóval igyekszik újraindítani növekedését a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyomon követhető és fenntartható marhahúst vezet be kínálatába a Carrefour Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megduplázódott a paradicsom ára Lengyelországban, török import árasztja el a piacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élelmezésbiztonság, AI-lufi és generációváltás – A legaktuálisabb globális jelenségekről tanácskoztak a Mesterművek résztvevői
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ kommentárja a friss inflációs adatról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További termékekre terjeszti ki az árréscsökkentést a kormány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

