Robotokkal értékesít a Carrefour Lengyelországban
A Carrefour Poland stratégiai partnerével, a PepsiCóval közösen kísérleti promóciós programot indított, melyben önvezető eRobotok kapnak szerepet. Két varsói bevásárlóközpontban működő Carrefour üzletben már most is látható két készülék, melyek Pepsi italokat és Lays chipset árusítanak.
Az interaktív Kerfus eRobotok bevetésével a PepsiCo és a Carrefour célja, hogy még jobb vásárlási élményt nyújtsanak a lengyel fogyasztóknak. A készülékek nem csupán az értékesítést támogatják, de a vásárlók kíváncsiságát felébreszteni és a robotokkal való együttműködést elősegíteni is hivatottak. A robotok biztonságosak, szenzoraik segítségével automatikusan megállnak, amikor ember közelít feléjük, vagy ha akadály kerül az útjukba.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?
Nemrég egy olyan új webshop-óriás jelent meg a magyar piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >