Robotizált üzleteket nyit a JD.com Hollandiában
Két robotizált üzletet nyit a JD.com Ochama néven Hollandiában (Leidenben és Rotterdamban), melyeket a közeljövőben további helyszínek követnek Amszterdamban és Utrechtben. Az üzletkoncepció magában ötvözi az online rendelést és üzleti átvételt, valamint a házhozszállítást.
Ez az első alkalom, hogy a JD.com Európában fizikai üzletet nyit Ochama néven, ami az „omni-channel” és az „amazing” (bámulatos) kifejezések ötvözéséből született.
Az app QR-kódját beolvasva a vásárlók rendelése futószalagon érkezik. Az üzlet kasszamentes, a vásárlási élmény pedig zökkenőmentes. A vásárlóknak bejárása van a termékkínálatot bemutató showroomba, de választhatják a másnapi házhozszállítást is.
Kapcsolódó cikkeink
Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >Nullszaldóra törekszik a holland online élelmiszerkereskedő, a Picnic
Egyre közelebb kerül a nyereségességhez a holland Picnic. A kiskereskedő…
Tovább olvasom >Állatbarát saját márkás vajat vezetett be a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat „1 csillagos Beter Leven” minőségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >