Robotizált üzleteket nyit a JD.com Hollandiában
Két robotizált üzletet nyit a JD.com Ochama néven Hollandiában (Leidenben és Rotterdamban), melyeket a közeljövőben további helyszínek követnek Amszterdamban és Utrechtben. Az üzletkoncepció magában ötvözi az online rendelést és üzleti átvételt, valamint a házhozszállítást.
Ez az első alkalom, hogy a JD.com Európában fizikai üzletet nyit Ochama néven, ami az „omni-channel” és az „amazing” (bámulatos) kifejezések ötvözéséből született.
Az app QR-kódját beolvasva a vásárlók rendelése futószalagon érkezik. Az üzlet kasszamentes, a vásárlási élmény pedig zökkenőmentes. A vásárlóknak bejárása van a termékkínálatot bemutató showroomba, de választhatják a másnapi házhozszállítást is.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Kibocsátásmentes járművekkel végzi az áruszállítást amszterdami üzleteibe a Jumbo
A holland Jumbo az „Oxygen” nevű, zéró kibocsátású elektromos teherautókkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >