Robotizált üzleteket nyit a JD.com Hollandiában
Két robotizált üzletet nyit a JD.com Ochama néven Hollandiában (Leidenben és Rotterdamban), melyeket a közeljövőben további helyszínek követnek Amszterdamban és Utrechtben. Az üzletkoncepció magában ötvözi az online rendelést és üzleti átvételt, valamint a házhozszállítást.
Ez az első alkalom, hogy a JD.com Európában fizikai üzletet nyit Ochama néven, ami az „omni-channel” és az „amazing” (bámulatos) kifejezések ötvözéséből született.
Az app QR-kódját beolvasva a vásárlók rendelése futószalagon érkezik. Az üzlet kasszamentes, a vásárlási élmény pedig zökkenőmentes. A vásárlóknak bejárása van a termékkínálatot bemutató showroomba, de választhatják a másnapi házhozszállítást is.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Egyre kisebb a bio és nem bio élelmiszerek közötti árkülönbség Hollandiában
A bio és nem bio élelmiszertermékek közötti árkülönbség 63%-ról 48%-ra…
Tovább olvasom >Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >