Robotizált üzleteket nyit a JD.com Hollandiában
Két robotizált üzletet nyit a JD.com Ochama néven Hollandiában (Leidenben és Rotterdamban), melyeket a közeljövőben további helyszínek követnek Amszterdamban és Utrechtben. Az üzletkoncepció magában ötvözi az online rendelést és üzleti átvételt, valamint a házhozszállítást.
Ez az első alkalom, hogy a JD.com Európában fizikai üzletet nyit Ochama néven, ami az „omni-channel” és az „amazing” (bámulatos) kifejezések ötvözéséből született.
Az app QR-kódját beolvasva a vásárlók rendelése futószalagon érkezik. Az üzlet kasszamentes, a vásárlási élmény pedig zökkenőmentes. A vásárlóknak bejárása van a termékkínálatot bemutató showroomba, de választhatják a másnapi házhozszállítást is.
Kapcsolódó cikkeink
Nyereséget hoztak a receptdobozok a Crispnek Hollandiában
Június óta nyereséges a Crisp Hollandiában, köszönhetően a költségcsökkentési intézkedéseknek és…
Tovább olvasom >Nullszaldóra törekszik a holland online élelmiszerkereskedő, a Picnic
Egyre közelebb kerül a nyereségességhez a holland Picnic. A kiskereskedő…
Tovább olvasom >Állatbarát saját márkás vajat vezetett be a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat „1 csillagos Beter Leven” minőségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >