Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen automatizált raktárra Madrid közelében, hogy javítsa online vásárlási szolgáltatását.
Az Ocado által működtetett, San Fernando de Henaresben található Customer Fulfillment Centre (CFC) akár havi 280.000 online rendelést is képes kezelni. A központban robotok válogatják és csomagolják a termékeket, míg mesterséges intelligencia biztosítja a gyors és pontos rendelésteljesítést. Az automatizálás révén nincs szükség emberi munkára az online rendelések kezeléséhez.
A raktárban kiemelt figyelmet kap az élelmiszerbiztonság és a nyomonkövethetőség, és jelenleg 30 robotkar és 1.000 robot dolgozza fel a napi körülbelül 500 rendelést, melyek száma szükség esetén napi 4.000-re növelhető. Américo Ribeiro, az Alcampo spanyolországi vezérigazgatója szerint az új létesítmény az ágazat és a társadalom folyamatos fejlődésének jele.
Az Alcampo az Auchan Alapítvánnyal és helyi szervezetekkel is együttműködik a fenntarthatóság érdekében. Egy projekt keretében – melyet az Auchan Alapítvány 40.000 euróval támogat, Burgos tartományban egy hektárnyi elhagyatott területet alakítanak ökoszisztémává: egy „ehető erdőt” hoznak létre, melybe 1.600 gyümölcsfát és bokrot telepítenek. Az olyan fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok, mint amilyen például a KeyLine rendszer, alkalmazásával a vízgazdálkodást és a talaj egészségét javítják.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >