Robot munkatárs a Decathlonnál
A vásárlók egyre nagyobb elvárásokat támasztanak az áruházakkal szemben: gyorsabban, kevesebb várakozással szeretnének hozzájutni az online rendelt termékekhez. Ezekhez az igényekhez alkalmazkodva indította el a Decathlon a Cleveron projektet, melynek eredményeképpen munkába állt a hihetetlen gyorsan dolgozó Cleveron 402-es robot a Decathlon Nyugati téri üzletében.
A Cleveron 402 a vásárlók által leadott online rendeléseket kezeli, a csomagok érkezéséről pedig sms-ben értesíti a vevőket. A Cleveron nemcsak a vásárlási élményt javítja, de hasznos információkat gyűjt a Decathlon számára a csomagok méreteiről és az átlagos átvételi időkről is, ezzel hozzájárulva a folyamatok további fejlesztéséhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak
A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális…
Tovább olvasom >Nébih: tejsavófehérjét hívott vissza a gyártó
Idegen anyag (fém) lehetséges jelenléte miatt a Tízpróba Magyarország Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >Visit Hungary: mintegy hétszázezren pihentek Magyarországon a tavaszi szünetben
Húsvét után sem enyhült az utazási kedv, így az áprilisi…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >