Robbantsa a sajtbankot! – Elindult a Camping sajtcsalád nyereményjátékkal egybekötött őszi kampánya
A már több évtizede a bevásárló listákon szereplő Camping termékek az elmúlt évben megújultak és a termékválaszték azóta is folyamatosan gazdagodik. A fogyasztókkal való kommunikáció részeként a gyártó ERU Hungária Sajtgyártó Kft. egy őszi nyereményjátékkal kívánja felhívni a figyelmet az újdonságokra.
Idén nyáron jelent meg például a Camping a hiánypótló Laktózmentes termékpalettával, azok örömére, akik laktóz-érzékenységgel küzdenek. Ezen új termékbevezetést ősszel egy nagyszabású, országos nyereményjáték követi. A nyereményjátékon alapuló komplex kampány a termékek ismertségén túl a Camping márka fiatalítását is célozza.
A 2013. október 1-től november 30-ig tartó kampány a „Nyereményekért robbantsa a sajtbankot” nevet viseli. Bárkit, aki vásárol egy Camping sajt terméket és feltölti a vásárlást igazoló blokkon lévő AP kódot a www.sajtbank.hu oldalra, nyereményözön várja. A játékban résztvevők minden érvényes adatfeltöltés után ún. garantált kedvezményre jogosító kupont tölthetnek le, három vásárlás után pedig részt vehetnek a fődíj-sorsoláson is.
A napi, heti nyertesek kiválasztása ún. „nyerő perces” sorsolással történik. Naponta 5db összecsukható bevásárlószatyrot, hetente 1db Acer Iconia tabletet sorsolnak ki, a fődíj pedig 1 000 000 Ft bankkártyán. A Camping kampánya a többszörös nyerési eséllyel és az azonnali, garantált kuponokkal ösztönzi a vásárlásokat. A fődíj elnyeréséhez szükséges három termék megvásárlása pedig a vásárlások növelését hivatott szolgálni.
A Camping sajt emellett örökké hűséges marad múltjához, gyermek és fiatalkorunk élményeihez, de Facebook oldalán emellett számtalan aktuális szabadidős ötletet, illetve csodás receptet is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >