Robbantani készül a Trident
Még házon belül is óriási titkolózás előzte meg a Cadbury legújabb, nagyszabású magyarországi termékbevezetését, amelyre március 11-én került sor.A már több hollywoodi akciófilm forgatási helyszínéül is szolgáló Etyekwoodban tartott rendezvény nyitányaként, a környezethez méltó robbanások közepette, sötét ruhás kommandósként ereszkedett a színpadra a Cadbury közép-európai igazgatója, Jose Bonito (képünkön). Õ leplezte le a küldetés célját: a robbantást a magyar rágógumipiacon.
Ebben két fő fegyverre támaszkodik. A megszokott drazsérágóknál 60 százalékkal nagyobb Trident Splash 4-féle íze folyékony töltelékkel, 3 különböző textúrával, két egymást követő hullámban fejti ki hosszan tartó hatását. Az elegánsabb stílust kedvelőket pedig a Trident Senses célozza meg, amely exkluzív csomagolásával, 14 puha textúrájú, intenzív ízű rágógumijával egyedülálló „luxustermék” lesz a magyar piacon.
Mindkét termékcsalád hetek alatt szerzett 10-20 százalékos piacrészesedést számos európai bevezetés során az elmúlt években, hangzott el a rendezvényen.
Kovács Petra, a régió trade marketing menedzsere a keleti harcművészetekben iskolázott titkos ügynökként hatolt át a veszélyes lézernyalábokon, és mutatta be az egybegyűlteknek a Trident bolti értékesítését támogató eszközeinek gazdag tárházát.
A nagymotorral berobogó Nagy Attila értékesítési vezető az elit alakulat tisztjeként ismertette az értékesítőkre háruló feladatokat, és biztosította őket a szokásosnál is erősebb háttértámogatásról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >