Robbanásszerűen terjed a Masterpass
Már Európa 18 országában több mint 200 millió vásárló számára elérhető a Masterpass − jelentette be a Mastercard, 2016. június végi adatokra hivatkozva. A szolgáltatás jelenleg a világ 33 államában működik, amelyekhez várhatóan újabb 3 csatlakozik még az év vége előtt.
A vásárlók, kereskedők és kibocsátók számára egyaránt számos előnyt jelentő Masterpass lényege, hogy egy helyen, kényelmes és biztonságos módon tárolja az összes fizetéssel kapcsolatos információt, például a bankkártyaszámot vagy a szállítási és számlázási címet, továbbá több csatornán és számos különféle eszközön használható.
A Masterpass Magyarországon három digitális tárcában, az OTPay, a Telenor Wallet és az InCard részeként érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetni a termelőket
A 30 napos fizetési határidő a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >A SPAR saját rendezvényeivel is építi a munkatársi közösségét, amelyek keretében elismerik a szakma kiválóságait is
A SPAR, mint munkaadó számára kiemelten fontos a kollégák megbecsülése:…
Tovább olvasom >