Robbanásszerűen terjed a Masterpass
Már Európa 18 országában több mint 200 millió vásárló számára elérhető a Masterpass − jelentette be a Mastercard, 2016. június végi adatokra hivatkozva. A szolgáltatás jelenleg a világ 33 államában működik, amelyekhez várhatóan újabb 3 csatlakozik még az év vége előtt.
A vásárlók, kereskedők és kibocsátók számára egyaránt számos előnyt jelentő Masterpass lényege, hogy egy helyen, kényelmes és biztonságos módon tárolja az összes fizetéssel kapcsolatos információt, például a bankkártyaszámot vagy a szállítási és számlázási címet, továbbá több csatornán és számos különféle eszközön használható.
A Masterpass Magyarországon három digitális tárcában, az OTPay, a Telenor Wallet és az InCard részeként érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >