Robbanásszerű növekedés az online drogériák piacán
A nem élelmiszer jellegű termékek vásárlása során is dinamikusan növekszik az online rendelés, illetve a házhoz szállítási megoldások népszerűsége a Rossmann és az adatvezérelt logisztikai megoldásokra specializálódott DODO adatai szerint. Leggyakrabban a babacikkeket, a háztartási eszközöket és a szépségápolási termékeket rendelik meg webshopon keresztül a vásárlók. A Rossmann saját adataiból kiderül, hogy a hétfő a legnépszerűbb nap a házhoz szállítás szempontjából, a vásárlók jelentős része pedig az elérhető legközelebbi időablakot választja a rendelt termékek kiszállítására, aznapi vagy másnapi kézbesítéssel.
A Rossmann Online Drogériában vásárolt termékek kiszállítási ideje fővárosi és agglomerációs lokáció esetén csupán néhány órát vesz igénybe, a kiszállítási kapacitás további növelése érdekében pedig együttműködésbe kezdett a DODO okoslogisztikai szolgáltatóval. //
Kapcsolódó cikkeink
Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött a szarvasbőgés időszaka a hazai erdőkben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >13 ezer tonna volt a 2024/25. évi értékesített és saját felhasználásra szánt hazai vadhús mennyisége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >