Robbanásszerű növekedés az online drogériák piacán
A nem élelmiszer jellegű termékek vásárlása során is dinamikusan növekszik az online rendelés, illetve a házhoz szállítási megoldások népszerűsége a Rossmann és az adatvezérelt logisztikai megoldásokra specializálódott DODO adatai szerint. Leggyakrabban a babacikkeket, a háztartási eszközöket és a szépségápolási termékeket rendelik meg webshopon keresztül a vásárlók. A Rossmann saját adataiból kiderül, hogy a hétfő a legnépszerűbb nap a házhoz szállítás szempontjából, a vásárlók jelentős része pedig az elérhető legközelebbi időablakot választja a rendelt termékek kiszállítására, aznapi vagy másnapi kézbesítéssel.
A Rossmann Online Drogériában vásárolt termékek kiszállítási ideje fővárosi és agglomerációs lokáció esetén csupán néhány órát vesz igénybe, a kiszállítási kapacitás további növelése érdekében pedig együttműködésbe kezdett a DODO okoslogisztikai szolgáltatóval. //
Kapcsolódó cikkeink
Verseny az idővel
A hatékony árukiszállítási stratégiák kidolgozása nemcsak a költségek optimalizálása miatt…
Tovább olvasom >Országszerte széles körben elterjedt az online élelmiszerrendelés
A magyarok közel fele már használja bevásárlásai során az interneten…
Tovább olvasom >Innovatív megoldások a hűtött áruk szállításában: a DODO csökkenti az ökolábnyomot
Az egyre forróbb nyári hónapok komoly kihívásokat jelentenek a hűtött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >