Robbanásszerű növekedés az online drogériák piacán
A nem élelmiszer jellegű termékek vásárlása során is dinamikusan növekszik az online rendelés, illetve a házhoz szállítási megoldások népszerűsége a Rossmann és az adatvezérelt logisztikai megoldásokra specializálódott DODO adatai szerint. Leggyakrabban a babacikkeket, a háztartási eszközöket és a szépségápolási termékeket rendelik meg webshopon keresztül a vásárlók. A Rossmann saját adataiból kiderül, hogy a hétfő a legnépszerűbb nap a házhoz szállítás szempontjából, a vásárlók jelentős része pedig az elérhető legközelebbi időablakot választja a rendelt termékek kiszállítására, aznapi vagy másnapi kézbesítéssel.
A Rossmann Online Drogériában vásárolt termékek kiszállítási ideje fővárosi és agglomerációs lokáció esetén csupán néhány órát vesz igénybe, a kiszállítási kapacitás további növelése érdekében pedig együttműködésbe kezdett a DODO okoslogisztikai szolgáltatóval. //
Kapcsolódó cikkeink
Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >Verseny az idővel
A hatékony árukiszállítási stratégiák kidolgozása nemcsak a költségek optimalizálása miatt…
Tovább olvasom >Országszerte széles körben elterjedt az online élelmiszerrendelés
A magyarok közel fele már használja bevásárlásai során az interneten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >