Robbanásszerű a fejlődés a vegán szépségpiacon
Az Egyesült Királyság vezető vegán jótékonysági szervezete által kiadott új tanulmány rávilágít arra, hogy a vegán szépségápolási termékek iránti érdeklődés minden idők csúcsán van, miután az elmúlt 10 évben folyamatosan nőtt.

Rohamosan nő az érdeklődés a vegán kozmetikumok iránt
Míg a The Vegan Society 2021-es jelentése szerint a vásárlók 56%-a szeretne több vegánnak minősített terméket látni az összes kozmetikai és piperecikkben, addig a FRAME korábbi felmérése szerint a vásárlók 84%-a nyilatkozik így. A jelentés szerint a britek nem vásárolnának kozmetikai terméket, ha tudnák, hogy azt vagy annak valamelyik összetevőjét állatokon tesztelik. A Google Trends adatai ugyanakkor azt mutatják, hogy az elmúlt 10 évben folyamatosan nőtt a vegán szépségápolási termékek keresése iránti érdeklődés. A MarketGlass előrejelzése szerint pedig a globális vegán kozmetikai ipar 2027-re elképesztően magas összeget, 21,4 milliárd dollárt ér majd. A vegán védjeggyel világszerte bejegyzett több mint 60 000 termék közül az élelmiszerek, italok, divat, háztartási cikkek és egyebek között a kozmetikumok és piperecikkek kategória dominál, amely az összes regisztráció 45%-át teszi ki. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Új technológia forradalmasíthatja a kényelmi boltok házhoz szállítását az Egyesült Királyságban
A brit NearSt technológiai vállalat új az Egyesült Királyság kényelmi…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >