Robbanásszerű a fejlődés a vegán szépségpiacon
Az Egyesült Királyság vezető vegán jótékonysági szervezete által kiadott új tanulmány rávilágít arra, hogy a vegán szépségápolási termékek iránti érdeklődés minden idők csúcsán van, miután az elmúlt 10 évben folyamatosan nőtt.

Rohamosan nő az érdeklődés a vegán kozmetikumok iránt
Míg a The Vegan Society 2021-es jelentése szerint a vásárlók 56%-a szeretne több vegánnak minősített terméket látni az összes kozmetikai és piperecikkben, addig a FRAME korábbi felmérése szerint a vásárlók 84%-a nyilatkozik így. A jelentés szerint a britek nem vásárolnának kozmetikai terméket, ha tudnák, hogy azt vagy annak valamelyik összetevőjét állatokon tesztelik. A Google Trends adatai ugyanakkor azt mutatják, hogy az elmúlt 10 évben folyamatosan nőtt a vegán szépségápolási termékek keresése iránti érdeklődés. A MarketGlass előrejelzése szerint pedig a globális vegán kozmetikai ipar 2027-re elképesztően magas összeget, 21,4 milliárd dollárt ér majd. A vegán védjeggyel világszerte bejegyzett több mint 60 000 termék közül az élelmiszerek, italok, divat, háztartási cikkek és egyebek között a kozmetikumok és piperecikkek kategória dominál, amely az összes regisztráció 45%-át teszi ki. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >