A Rio Mare gyártója folyamatosan növekszik
Az olasz fogyasztói termékeket gyártó Bolton Group 11,6%-kal, 1,96 milliárd euróra növelte bevételeit 2016-ban, míg a vállalat profitja 9,9%-kal, 210,8 millió euróra emelkedett. Bár a cég fő piaca továbbra is Olaszország, a nemzetközi bevételek is 2015-ben 7,8%, 2016-ban 12,1%-kal növekedtek. A vállalat élelmiszer-divíziója 24,8%-kal több bevételt termelt, a legjobb eredményeket Németországban és Közép-Európában érték el.
Kapcsolódó cikkeink
Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >A növekedés a fejlődés egyetlen útja – ha lemaradsz, akkor kimaradsz . Lakatos István a BravoGroup vezérigazgatója a Futuretalks podcastban
Egy cégnek mindig növekedni kell, mert egyébként elöregszik, rugalmatlanná válik…
Tovább olvasom >Procter&Gamble vezér: a forgalom kétszámjegyű bővülésére számítanak
A gyártókra nehezedő nyomás továbbgyűrűzik a fogyasztói árakra is, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >