Rio 2016: Indul a COOP szurkolói mozgalma
A vásárlók személyes, buzdító üzeneteit tartalmazó szalagokkal, valamint a kisorsolt szurkolókat mintázó kabalababákkal is támogatja a COOP Gazdasági Csoport az olimpiára készülő sportolóinkat – hangzott el kedden, Budapesten. A MOB székházában megtartott sajtóeseményen a magyar kereskedelmi lánc vezetői megerősítették: a COOP újabb négy évre szóló támogatási szerződést ír alá a Magyar Olimpiai Bizottsággal.
A COOP továbbra is támogatni kívánja a Magyar Olimpiai Bizottság munkáját, a sportolókat és az olimpiai mozgalmat – jelentette be a sajtótájékoztatón a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke. Csepeli Lajos hozzátette: a kereskedelmi lánc a riói olimpia után ezért újabb négyéves támogatási szerződést ír alá a Magyar Olimpiai Bizottsággal.
Az elnök beszédében emlékeztetett arra, hogy a COOP Gazdasági Csoport már két évtizede, az atlantai olimpia óta tevékenyen támogatja a MOB munkáját és ezen keresztül hazánk legkiválóbb sportolóit. A kereskedelmi csoport motivációja egyértelmű: „száz százalékig magyar tulajdonban lévő cégként mindig is a hazai sikerekért dolgoztunk” – világított rá Csepeli Lajos. A COOP regionális beágyazottságához, helyi jelenlétéhez, tevékenységéhezlokális társadalmi szerepvállalás is társul. Akár a helyi sportrendezvényekről, a Coop Rallyról, akár a 2010-es árvíz és a vörösiszap-katasztrófa óta létező Coop Segély Alapítvány munkájáról van szó, látható, hogy „a COOP ott van a vidék életében” – fogalmazott Csepeli Lajos. Az Igazgatóság elnöke kijelentette: az üzletlánc az összefogás erejével a magyar szurkolók szeretetét kívánja elvinni a sportolókhoz.
A COOP immár negyedik alkalommal indítja útjára olimpiai szurkolói mozgalmát, idén „Küldjünk egy nagy hajrát Rióba” címmel. Ennek keretében az ország 1700 településén, közel 2700 COOP üzletben helyeznek ki „Hajrá-szalagokat”, amelyekre a vásárlók személyes, buzdító üzeneteket írhatnak – mondta el az eseményen Tóth Géza. A CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója hozzátette: a szurkolók szeretetének üzeneteit tartalmazó, összesen több kilométernyi szalagot az olimpiai csapat búcsúztatásán adják át a sportolóknak.
„Nem csupán arról van szó, hogy a szurkolói üzeneteket visszük el a sportolókhoz. A sportolókat is elvisszük a vásárlókhoz” – utalt a vezérigazgató az olimpiai mozgalmat népszerűsítő COOP-programokra, amelyek az egyes üzleteknél valósulnak meg, és változatos programokkal társulnak.
Tóth Géza beszámolt arról is, hogy a COOP szurkolói mozgalma mellett zajló „Kabalacsapat” kampány arcai az immár hatodik olimpiájára készülő Kammerer Zoltán, valamint Jakabos Zsuzsanna lesznek. A sportolók a kampány keretében magukkal vihetik a COOP kabalacsapatot is, amelyeket olyan valódi, hús-vér szurkolókról mintáznak, akik az üzletlánc weboldalán regisztrálnak, és akiket sorsoláson kiválasztanak. A babák az összes magyar szurkoló támogatását képviselik, és ezzel adnak majd erőt a sportolóknak Rióban, a versenyek idején.
Az eseményen megköszönte a COOP segítségét Borkai Zsolt. A Magyar Olimpiai Bizottság elnöke hangsúlyozta: a COOP két évtizedes támogatása során összehozta a magyar szurkolókat a versenyzőkkel, így sportolóink tudják, hogy a magyar emberek ott állnak mögöttük. Az olimpiai felkészülésről szólva Borkai kijelentette: mindeddig 123 sportoló szerzett olimpiai kvótát, számuk napról napra bővül. „Biztos vagyok benne, hogy a kvótát szerzett versenyzők száma 140 felett lesz” – tette hozzá.
Kemény Dénes is köszönetet mondott a COOP-nak, a férfi vízilabda válogatottnak nyújtott folyamatos támogatásáért. A Magyar Vízilabda Szövetség elnöke, – aki egyben a Coop Segély Alapítvány Kuratóriumának elnöke is – személyes emlékként felidézte azt a közös segítségnyújtást, amelyet a COOP-pal a rászoruló, bajba jutott emberekért tett. Kemény Dénes egyben kijelentette: a COOP akkor kezdte meg az olimpiai csapat támogatását, amikor útjára indult az a férfi vízilabda csapat, amely később három aranyéremmel hálálta meg a magyar szurkolók szeretetét.
Kapcsolódó cikkeink
Spielwarenmesse: a játékpiac legjobbjait jutalmazták
A Spielwarenmesse második napja ünnepi hangulatban kezdődött, amikor hat különösen…
Tovább olvasom >Mattel saját építőkocka-márkával száll versenybe a Legóval
A Mattel bejelentette, hogy Észak-Amerikában új építőkocka-márkát dob piacra Mattel…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >