Rihanna „túl szexi” a Niveának
Túlságosan szexinek ítélte meg Rihannát a Nivea cég új vezetője, aki szerint a vállalattal tavaly leszerződött barbadosi énekesnő, nem illik bele a globális bőrápolási márka családbarát arculatába.
A feltűnő külsejéről és érzéki videoklipjeiről híres előadó a cég számos reklámjában feltűnt. A bőrápolási márka pedig szponzorként segítette az énekesnő tavalyi világkörüli turnéját. A Nivea anyavállalataként működő Beiersdorf cég új vezetője, Stefan Heidenreich azonban egyértelműen kijelentette, hogy Rihanna „nem passzol” a márka arculatához – olvasható a The Daily Telegraph brit napilap honlapján.
A cég egyik reklámjában egy család látható, amelynek tagjai Nivea krémmel kenik magukat, miközben az énekesnő California King Bed című slágere szól a háttérben. A számhoz tartozó eredeti videoklipben azonban az előadó harisnyában és fehérneműben hempereg kedvesével az ágyon.
„A Rihanna közreműködésével készült reklám nem megfelelő” – húzta alá a német sajtónak nyilatkozva a 49 esztendős Heidenreich, hozzátéve, hogy nem érti, miként lehet összefüggésbe hozni Rihannát a Nivea céggel, amely olyan értékek közvetítésére törekszik, mint a bizalom, a család és a megbízhatóság.
Az amerikai Forbes magazin júliusi száma szerint a Niveával kötött szponzori megállapodásának köszönhetően az énekesnő harmadik helyre került a lap harminc leggazdagabb harminc éven aluli hírességet felvonultató listáján, a 2011 májusa és 2012 májusa között keresett mintegy 53 millió dolláros jövedelmével. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >