Rexona F1: a versenypálya legjobbja hamarosan nemzetközi porondon
A Rexona F1 installációjával nem csak a hazai POPAI Awards POP verseny „nem tartós” kategóriájának első helyét szerezte meg az Unilever Magyarország, hanem még különdíjat is nyert. A márka a győztes promóciós alkotás létrehozásában a Human Telex Reklámügynökséggel dolgozott együtt.
A negyedik alkalommal megszervezett magyarországi POPAI Awards győztesei nemsokára a nemzetközi mezőnyben is megmérettethetik magukat, hiszen továbbléphetnek a globális versenyre és kiállításra, melynek csúcspontját a düsseldorfi EuroShop vásár jelenti majd. Így ott lesz a Rexona Forma-1 installáció is, melyet a magyar zsűri – a hazai szakmai közönség – a legjobbnak ítélt a „nem tartós” kategóriában, sőt, a verseny fő támogatójának, az FM Logistic-nek a különdíját is elnyerte. Az értékelés során az összhatást és hatékonyságot, a technikai koncepciót és kivitelezést, valamint az eredetiséget és az innovációt értékelték.
A display a Rexona nyári promóciójára készült, melynek kreatív munkáival az Unilever Magyarország a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg. A márka nemzetközi szinten támogatja a Lotus Forma-1 csapatát, erre alapult a Magyar Nagydíj előtt futó aktivitás, mely 2 hétig a fogyasztókat célozva, országosan, az INTERSPAR üzletekben futott. A vásárláshoz kötött akció keretében a hazai futamra gold belépőjegyeket, valamint eredeti Lotus relikviákat sorsoltak ki, melyre hatásosan hívta fel a figyelmet az eladótérben elhelyezett installáció.
„A műanyag display a termékkínáló részen és kiegészítő POS-anyagokon kívül egy látványos, versenyautót idéző makettet is tartalmazott, amelyet még egy aprósággal is kiegészítettünk: egy mozgásérzékelővel. A másodlagos kihelyezés előtt elhaladó vevők így a jellegzetes Forma-1-es autó hangját is hallhatták, ahogyan a pályán száguld” – tudtuk meg Regényi Pétertől, a Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati menedzserétől.
„A kihívás alapvetően a Forma-1-es makett valósághű megtervezése volt. A tervezőcsapat örült a lehetőségnek, hogy egy merőben új irányban gondolkodhatott, és nem is kell mondanunk, hogy a Forma-1 mindenkinek hálás téma, aki konstrukciós megoldásokon dolgozik. Így érhettük el azt, hogy az installáció részletekbe menően követte a formai alapokat és a hullámkarton használatával egy új oldalát ismerhettük meg a papírban rejlő lehetőségeknek” – foglalta össze tapasztalatait ifj. Mágory Géza, az kivitelezésben közreműködő Edri Kft./Displaygyar.hu tervezője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >