2008-ban igazi újdonsággal jelenik meg a Rexona a roll-on szegmensben. 2008-ban igazi újdonsággal jelenik meg a Rexona a roll-on szegmensben. Mindez nemcsak a csomagolásban jelent megújulást – amely egyedi technológiája és kialakítása révén biztosítja a folyamatos adagolást akár az utolsó cseppig –, hanem a formulációban is, mely gyorsabb száradást biztosít felvitel után a bőrön, ezzel is megkönnyítve a mindennapos használatot. Az új Rexona roll-onokra még a legizzasztóbb helyzetben is biztosan számíthat!
Bevezetés hónapja: 2008. március. Bevezetési támogatások Rexona női termékvonalon: 360º-os marketingaktiváció és kereskedelmi aktiváció, televíziós kampány, sajtóhirdetések női magazinokban, pr-kampány, intenzív eladáshelyi kommunikáció. Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft.; Kapcsolattartó: Balogh Barbara; Beosztása: Brand Builder;
T.: (1) 465-9263; F.: (1) 350-1294; E-mail: barbara.balogh@unilever.com; www.unilever.hu
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Vigo Kombucha
A VIGO visszatér a természetes fermentáció gyökereihez, ötvözve az ősi…
Tovább olvasom >HiPP Poharas gyümölcsdesszertek
A HiPP tovább bővíti Poharas gyümölcs szortimentjét két új termékvariánssal.…
Tovább olvasom >BioTechUSA – Crush Bar
2025 szeptemberében érkezik a BioTechUSA legújabb fejlesztése a Crush Bar,…
Tovább olvasom >