2008-ban igazi újdonsággal jelenik meg a Rexona a roll-on szegmensben. 2008-ban igazi újdonsággal jelenik meg a Rexona a roll-on szegmensben. Mindez nemcsak a csomagolásban jelent megújulást – amely egyedi technológiája és kialakítása révén biztosítja a folyamatos adagolást akár az utolsó cseppig –, hanem a formulációban is, mely gyorsabb száradást biztosít felvitel után a bőrön, ezzel is megkönnyítve a mindennapos használatot. Az új Rexona roll-onokra még a legizzasztóbb helyzetben is biztosan számíthat!
Bevezetés hónapja: 2008. március. Bevezetési támogatások Rexona női termékvonalon: 360º-os marketingaktiváció és kereskedelmi aktiváció, televíziós kampány, sajtóhirdetések női magazinokban, pr-kampány, intenzív eladáshelyi kommunikáció. Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft.; Kapcsolattartó: Balogh Barbara; Beosztása: Brand Builder;
T.: (1) 465-9263; F.: (1) 350-1294; E-mail: barbara.balogh@unilever.com; www.unilever.hu
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >