2008-ban igazi újdonsággal jelenik meg a Rexona a roll-on szegmensben. 2008-ban igazi újdonsággal jelenik meg a Rexona a roll-on szegmensben. Mindez nemcsak a csomagolásban jelent megújulást – amely egyedi technológiája és kialakítása révén biztosítja a folyamatos adagolást akár az utolsó cseppig –, hanem a formulációban is, mely gyorsabb száradást biztosít felvitel után a bőrön, ezzel is megkönnyítve a mindennapos használatot. Az új Rexona roll-onokra még a legizzasztóbb helyzetben is biztosan számíthat!
Bevezetés hónapja: 2008. március. Bevezetési támogatások Rexona női termékvonalon: 360º-os marketingaktiváció és kereskedelmi aktiváció, televíziós kampány, sajtóhirdetések női magazinokban, pr-kampány, intenzív eladáshelyi kommunikáció. Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft.; Kapcsolattartó: Balogh Barbara; Beosztása: Brand Builder;
T.: (1) 465-9263; F.: (1) 350-1294; E-mail: barbara.balogh@unilever.com; www.unilever.hu
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Lorin folyékony szappan 750 ml doypack – almond milk, sensitive
Ez a modern csomagolási forma nemcsak praktikus, hanem fenntartható is.…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >