REWE: nincs többé fóliázott biouborka
A német REWE a berlini Internationale Grüne Woche vásáron jelentette be, hogy REWE- és Penny-üzleteiben a jövőben nem fóliázva kínálja az organikus termelésből származó uborkát. A lépést megelőzte mintegy 1122 SKU esetében a műanyag csomagolás kivezetése vagy annak környezetbarát változatra cserélése. Jelenleg a REWE Bio márka alatt számos zöldség visel fólia helyett mindössze öntapadós matricát.
Bár a fólia az érzékeny zöldséget megvédi nedvességtartalmának elveszítésétől és az esetleges sérülésektől, a logisztikai folyamatok megváltoztatása révén a biouborka immár fóliázás nélkül is megőrzi frissességét és minőségét.
A vállalat állítása szerint erőfeszítései révén évente mintegy 7000 tonna műanyag csomagolóanyag válik feleslegessé.
Kapcsolódó cikkeink
Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Az Amcorral összefogva teszi környezetbaráttá a Cadbury csomagolását a Mondelēz
A Mondelēz International az Amcorral együttműködésben új, 80%-ban tanúsítvánnyal rendelkező…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >