REWE: nincs többé fóliázott biouborka
A német REWE a berlini Internationale Grüne Woche vásáron jelentette be, hogy REWE- és Penny-üzleteiben a jövőben nem fóliázva kínálja az organikus termelésből származó uborkát. A lépést megelőzte mintegy 1122 SKU esetében a műanyag csomagolás kivezetése vagy annak környezetbarát változatra cserélése. Jelenleg a REWE Bio márka alatt számos zöldség visel fólia helyett mindössze öntapadós matricát.
Bár a fólia az érzékeny zöldséget megvédi nedvességtartalmának elveszítésétől és az esetleges sérülésektől, a logisztikai folyamatok megváltoztatása révén a biouborka immár fóliázás nélkül is megőrzi frissességét és minőségét.
A vállalat állítása szerint erőfeszítései révén évente mintegy 7000 tonna műanyag csomagolóanyag válik feleslegessé.
Kapcsolódó cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >