REWE: nincs többé fóliázott biouborka
A német REWE a berlini Internationale Grüne Woche vásáron jelentette be, hogy REWE- és Penny-üzleteiben a jövőben nem fóliázva kínálja az organikus termelésből származó uborkát. A lépést megelőzte mintegy 1122 SKU esetében a műanyag csomagolás kivezetése vagy annak környezetbarát változatra cserélése. Jelenleg a REWE Bio márka alatt számos zöldség visel fólia helyett mindössze öntapadós matricát.
Bár a fólia az érzékeny zöldséget megvédi nedvességtartalmának elveszítésétől és az esetleges sérülésektől, a logisztikai folyamatok megváltoztatása révén a biouborka immár fóliázás nélkül is megőrzi frissességét és minőségét.
A vállalat állítása szerint erőfeszítései révén évente mintegy 7000 tonna műanyag csomagolóanyag válik feleslegessé.
Kapcsolódó cikkeink
Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >