Reviczky visszatért a Praktikerhez

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 01. 07. 00:00

Néhány év kihagyás után ismét Reviczky Gábor színművész a Praktiker reklámarca Magyarországon. A kék-sárga barkácslánc emberközeli reklámkommunikációt szeretne megvalósítani 2010-től.

„Mostantól ismét én garantálom a jó árakat!” – ezzel a mondattal tért vissza a vásárlóközönséghez Reviczky Gábor a Praktiker idei első reklámprospektusának címlapján. A színművész képmásával egy óriásplakát-kampány is elindult a napokban, amely a januári kiárusítást kommunikálja. Reviczky a későbbiekben sajtó- és internetes hirdetésekben, áruházi felületeken, rendezvényeken, illetve PR-cikkekben is szerepelni fog a Praktiker arcaként. Az esetleges televíziós szereplést reklámszpotokban a piaci helyzettől teszi függővé a Praktiker vezetése.
– Számos kutatás azt az eredményt hozta, hogy az emberek többsége a Praktikert még mindig Reviczky Gábor arcához köti. Alaposan megváltozott a barkácspiac az elmúlt évek alatt, minden kapcsolatra szükségünk van a vásárlókhoz, emiatt döntöttünk a folytatás mellett – mondta Dömötör Péter, a Praktiker marketingigazgatója. – Reviczky Gábor nemcsak egy kitűnő színész és hiteles személyiség, de egy humoros, szerethető figura is, akire odafigyelnek még azok is, akik egyébként nem fogékonyak a sztárhírekre. Ráadásul 2010. ismét az Üvegtigris éve lesz, emiatt fokozott médiaérdeklődés fogja kísérni a reklámarcunkat.
Korábban öt éven keresztül szerepelt Reviczky Gábor a Praktiker hirdetéseiben és reklámfilmjeiben, majd Erdei Zsolt bokszvilágbajnok és egy animációs figura váltotta. A Praktiker igazgatótanácsa tavaly év végén kezdeményezte az együttműködés folytatását a Vígszínház művészével, aki örömmel mondott igent az egy éves reklámszerződésre – tartalmazza a Praktiker sajtóközleménye.




Kapcsolódó cikkeink