Retail Marketing Konferencia, London
Június 30-án a „MarketingWeek live” keretében rendezték meg a londoni Olympia nagycsarnokában a Retail Marketing Konferenciát. Az előadók rávilágítottak, hogy mitől több a retail marketing az instore megközelítésnél. Választ kerestek arra is, hogy a fogyasztók és vásárlók közti különbség miként befolyásolja elérési lehetőségeiket. Kitértek a klasszikus média és a vásárlói viselkedés kapcsolatára, megoldásokat kerestek a szektor szereplői közötti valós párbeszéd kialakítására.
Az előadásokat olyan neves vállalatok vezetői tartották, mint a Saatchi&Saatchi, The Co-operative Group, Procter&Gamble vagy a Diego.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
