Retail Marketing Konferencia, London
Június 30-án a „MarketingWeek live” keretében rendezték meg a londoni Olympia nagycsarnokában a Retail Marketing Konferenciát. Az előadók rávilágítottak, hogy mitől több a retail marketing az instore megközelítésnél. Választ kerestek arra is, hogy a fogyasztók és vásárlók közti különbség miként befolyásolja elérési lehetőségeiket. Kitértek a klasszikus média és a vásárlói viselkedés kapcsolatára, megoldásokat kerestek a szektor szereplői közötti valós párbeszéd kialakítására.
Az előadásokat olyan neves vállalatok vezetői tartották, mint a Saatchi&Saatchi, The Co-operative Group, Procter&Gamble vagy a Diego.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >