Retail Marketing Konferencia, London
Június 30-án a „MarketingWeek live” keretében rendezték meg a londoni Olympia nagycsarnokában a Retail Marketing Konferenciát. Az előadók rávilágítottak, hogy mitől több a retail marketing az instore megközelítésnél. Választ kerestek arra is, hogy a fogyasztók és vásárlók közti különbség miként befolyásolja elérési lehetőségeiket. Kitértek a klasszikus média és a vásárlói viselkedés kapcsolatára, megoldásokat kerestek a szektor szereplői közötti valós párbeszéd kialakítására.
Az előadásokat olyan neves vállalatok vezetői tartották, mint a Saatchi&Saatchi, The Co-operative Group, Procter&Gamble vagy a Diego.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >