Részletes információk a Könnyű ízeken
A PICK Szeged tavaly csatlakozott a Norbi Update életmódrendszerhez. A cégcsoport stratégiájában meghatározó szerepet tölt be a termékfejlesztés, ezúttal az egészségtudatos táplálkozási iránynak megfelelően, egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek létrehozása volt a cél. A Norbi Update ajánlásai alapján egy teljesen új beltartalommal rendelkező termékcsalád született. A Délhús Könnyű ízek legnagyobb előnye, hogy a termékek allergénmentesek, tehát a szója-, glutén- és a párizsi kivételével a tejfehérje-érzékenyek is fogyaszthatják. Az egészségtudatos fogyasztók részére részletes információkat közölnek a termékek hátoldalán.
– A kereskedelmi partnereink elérésére a már gyakran alkalmazott és bevált eszközöket használtuk, mint sales folder, szaksajtóhirdetések, csemegepultba és önkiszolgáló pultba kihelyezhető polccsíkok, ártáblák – tájékoztat Ámann Gábor kereskedelmi és marketingigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >