Részletes információk a Könnyű ízeken
A PICK Szeged tavaly csatlakozott a Norbi Update életmódrendszerhez. A cégcsoport stratégiájában meghatározó szerepet tölt be a termékfejlesztés, ezúttal az egészségtudatos táplálkozási iránynak megfelelően, egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek létrehozása volt a cél. A Norbi Update ajánlásai alapján egy teljesen új beltartalommal rendelkező termékcsalád született. A Délhús Könnyű ízek legnagyobb előnye, hogy a termékek allergénmentesek, tehát a szója-, glutén- és a párizsi kivételével a tejfehérje-érzékenyek is fogyaszthatják. Az egészségtudatos fogyasztók részére részletes információkat közölnek a termékek hátoldalán.
– A kereskedelmi partnereink elérésére a már gyakran alkalmazott és bevált eszközöket használtuk, mint sales folder, szaksajtóhirdetések, csemegepultba és önkiszolgáló pultba kihelyezhető polccsíkok, ártáblák – tájékoztat Ámann Gábor kereskedelmi és marketingigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >