Részletes információk a Könnyű ízeken
A PICK Szeged tavaly csatlakozott a Norbi Update életmódrendszerhez. A cégcsoport stratégiájában meghatározó szerepet tölt be a termékfejlesztés, ezúttal az egészségtudatos táplálkozási iránynak megfelelően, egyedi jellemzőkkel rendelkező termékek létrehozása volt a cél. A Norbi Update ajánlásai alapján egy teljesen új beltartalommal rendelkező termékcsalád született. A Délhús Könnyű ízek legnagyobb előnye, hogy a termékek allergénmentesek, tehát a szója-, glutén- és a párizsi kivételével a tejfehérje-érzékenyek is fogyaszthatják. Az egészségtudatos fogyasztók részére részletes információkat közölnek a termékek hátoldalán.
– A kereskedelmi partnereink elérésére a már gyakran alkalmazott és bevált eszközöket használtuk, mint sales folder, szaksajtóhirdetések, csemegepultba és önkiszolgáló pultba kihelyezhető polccsíkok, ártáblák – tájékoztat Ámann Gábor kereskedelmi és marketingigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >